تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

“بازگشت پرندگان” به خانه هنرمندان ایران

  • کد خبر : 18370
  • 10 بهمن 1392 - 8:38
“بازگشت پرندگان” به خانه هنرمندان ایران

آثار برگزیده نخستین دوره تصویرسازی محیط زیست با محوریت پرندگان در نگارخانه استاد نامی خانه هنرمندان ایران به نمایش درمی‌آید.

به گزارش حوزه تجسمی کمال مهر به نقل از روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، نمایشگاه تصویرسازی «بازگشت پرندگان» جمعه ۱۱ بهمن در نگارخانه استاد نامی خانه هنرمندان ایران افتتاح می‌شود و تا ۲۰ بهمن ادامه دارد.

نخستین دوره تصویرسازی محیط زیست با محوریت پرندگان، به همت گروه هنری پیله بهشت و با مشارکت خانه هنرمندان ایران برگزار شد. دراین دوره ۲۶۸ هنرمند آثار خود را به دبیرخانه تحویل دادند که آثار ارائه شده توسط هیئت داوران متشکل از کیانوش غریب پور، فاطمه رادپور و مهکامه شعبانی، ۲۰ هنرمند برای این دوره انتخاب شدند. هنرمندان برگزیده در کارگاه دو روزه تخصصی پرنده‌نگری و تصویرگری شرکت کردند و سپس طی یک سفر دو روزه به جزیره آشوراده به رصد پرندگان مهاجر به کشورمان پرداختند.

در این نمایشگاه ۲۸ گونه از پرندگان مهاجر توسط ۲۵ هنرمند تصویرگر داخل و خارج از کشور  به تصویر کشیده شده است.

علاقه‌مندان جهت بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از ۱۱ تا ۲۰ بهمن همه روزه از ساعت ۱۳ تا ۲۰ به نگارخانه استاد نامی خانه هنرمندان ایران به نشانی خیابان آیت‌الله طالقانی، خیابان موسوی شمالی، باغ هنر مراجعه نمایند.

انتهای پیام/ اس

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=18370

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x