تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

الیور استون: رئیس جمهور آمریکا شوم پنتاگون و سیا را از بین می‌برم

  • کد خبر : 18137
  • 09 بهمن 1392 - 16:11
الیور استون: رئیس جمهور آمریکا شوم پنتاگون و سیا را از بین می‌برم

الیور استون در گفت‌وگویی جذاب گفته است: دستگاه‌هایی که در اداره حکومت آمریکا دخیل هستند کنگره، رسانه‌ها، وال‌استریت، سی‌آی‌ای و پنتاگون است شاید رئیس جمهور هم باشد و رئیس جمهور آمریکا شوم پنتاگون و سیا را از بین می‌برم.

 

خبرگزاری فارس: الیور استون: رئیس جمهور آمریکا شوم پنتاگون و سیا را از بین می‌برم

 

به گزارش کمال مهر، روزنامه لوفیگارو فرانسه به مناسبت انتشار کتاب «جنایات پیش‌بینی نشده روسای جمهور» الیور استون که توسط انتشارات «سن‌سیمون» فرانسه منتشر شده نظرات وی درباره برخی موضوعات را جویا شده است.

بنابر این گزارش، وی در این گفت‌وگو با بیان اینکه برای عشق به میهنش در بخش تاریک آمریکا جست‌وجو می‌کند، گفته است: ضدآمریکایی کسی است که تقسیم دنیا به سیاه و سفید را دور بریزد.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که بدترین جنایت یک رئیس جمهور آمریکا چه بوده، می‌گوید: این نوع جنایت‌ها بسیار است؛ از انفجار بیهوده بمب اتمی تا کشتارهایی که در عهد ریگان در آمریکای مرکزی رخ داد و همچنین جنگ ویتنام.

استون در پاسخ به این سوال که چه کسی ایالات متحده را اداره می‌کند، تصریح کرده است: دستگاه‌هایی که در اداره حکومت دخیل هستند کنگره، رسانه‌ها، وال‌استریت، سی‌آی‌ای و پنتاگون است شاید رئیس جمهور هم باشد!

این کارگردان سینما در پاسخ به این سوال که اگر رئیس جمهور شوی اولین کاری که می‌کنی چیست می‌گوید: یک گارد حفاظتی ایجاد می‌کنم که از من در برابر ترور محافظت کنند.

وی با اشاره به دیگر کارهایی که می‌کند، می‌افزاید: پس از رابطه مال و ثروت را با زندگی سیاسی به حداقل می‌رسانم و همچنین پنتاگون و سیا را از بین می‌برم.

استون قضاوتش از اوباما را اینگونه بیان می‌کند که او «ناامید» است اما «نمی‌تواند کاری غیر از این انجام دهد» چراکه «اجرای اصلاحات جدی در نظام مالی برای او غیرممکن است چراکه کمپین انتخباتی او را وال‌استریت و بزرگترین گروه‌های داروسازی تامین مالی کردند.

وی بدترین دشمن ایالات متحده را «ذهنیت و روح امپراتوری» آمریکا می‌داند و در پاسخ به اینکه آیا اسلام بدتر از کمونیسم نیست،‌ تصریح می‌کند: مشکل در اینها نیست مشکل در این است که ایالات متحده همیشه احتیاج دارد که دشمنی داشته باشد و بعد از کمونیسم و تا سال ۹۱ دشمن نوریگا بود بعد صدام حسین شد بعد بن‌لادن شد؛ این دشمن را هم پنتاگون تعیین می‌کند.

استون در این گفت‌وگوی جذاب در پاسخ به این سوال که چه کسانی را برای شام دعوت می‌کنی، گفته است: سقراط، همینگوی، وودی آلن، ریچیلو، کلئوپاترا، نفرتیتی، ویکتور هوگو، امیل زولا و اسکندر.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=18137

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x