تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

ترافیک آزاد راه تهران – کرج معضلی ‌فرااستانی است

  • کد خبر : 17744
  • 08 بهمن 1392 - 11:21
ترافیک آزاد راه تهران – کرج معضلی ‌فرااستانی است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: ترافیک آزادراه تهران – کرج معضلی فرااستانی بوده و رفع آن نیازمند همکاری دستگاه‌های اجرایی در سطح ملی است.

مجید سریزدی  اظهار داشت: برخی مسائل و مشکلات به صورتی هستند که در خارج از حوزه شهری و حتی استانی اثر می‌گذارند و به همین دلیل برای رفع آنها باید نگاه ملی داشت و از دستگاه‌های اجرایی در سطح کشوری و اعتبارات ملی استفاده کرد.

وی تصریح کرد: ترافیک و حجم بالای تردد در آزادراه تهران – کرج نیز از جمله این موارد است و روزانه صدها هزار نفر از این مسیر برای رسیدن به پایتخت و یا بالعکس استفاده می‌کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز افزود: یکی از مشکلات اصلی شهرستان کرج و استان البرز نیز همین ترافیک اتوبان کرج است و اوج مشکل نیز در حد فاصل پل فردیس ایجاد می‌شود.

سریزدی در پاسخ مبنی بر اینکه پس از تغییرات دولت و حضور استاندار جدید در البرز چندین مرحله مسئولان ارشد استان و همچنین مدیران شهرداری کرج از این آزادراه بازدید کرده‌اند، آیا برای رفع مشکلات فوق به ویژه ترافیک اتوبان راه‌ حل جدیدی در دستور کار است، گفت: یکی از مهمترین اولویت‌های استانداری رفع ترافیک این محور است.

وی تصریح کرد: در روزهای اخیر آخرین بازدید را به همراه مدیران ارشد استان، مدیریت شهری کرج و همچنین فرماندهان انتظامی و راهنمایی رانندگی را داشتیم.

سریزدی افزود: کارهای مطالعاتی برای رفع و یا حداقل کاهش ترافیک اتوبان کرج انجام شده و چندین پروژه به صورت همزمان در حال انجام است که از جمله آنها می‌توان به اتصال بزرگراه همت به کرج و همچنین تعریض اتوبان اشاره کرد.

وی ادامه داد: نقطه اصلی ترافیک اتوبان محدوده پل فردیس است و مقرر شد اداره راه و شهرسازی استان با همکاری و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و مدیریت شهری کرج طرحی را برای مقابله با افزایش ترافیک این محدوده ارائه کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز تاکید کرد: ترافیک آزادراه تهران – کرج یک معضل فرا استانی است و باید با همکاری دستگاه‌ها در سطح کشوری و تخصیص اعتبارات ملی راهکارهای رفع این معضل اجرا شود.

سریزدی افزود: استانداری البرز در تلاش است تا با جذب این همکاری‌ها و استفاده از پتانسیل‌های موجود در استان، طرح‌های کارشناسی برای کاهش ترافیک این محور مهم کشوری را اجرایی کند.

 

 

 

فارس

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=17744

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x