تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

افتتاح ۱۰ پروژه بزرگ عمرانی در ایام الله فجر

  • کد خبر : 17753
  • 08 بهمن 1392 - 11:31
افتتاح ۱۰ پروژه بزرگ عمرانی در ایام الله فجر

مدیر کل راه و شهرسازی استان البرز از افتتاح و بهره‌برداری ۱۰ پروژه مهم راه‌سازی در ایام الله مبارک فجر در این استان خبر داد.

حیدر نوروزی اظهار داشت: دهه مبارک فجر یادآور قیام ملت ایران با هدایت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) است و هر ساله مردم ایران با برگزاری مراسم ویژه و باشکوه، پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی‌ می‌گیرند.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی به دست مردم به پیروزی رسید و تاکنون نیز یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های جمهوری اسلامی ایران، حمایت‌های مردمی از نظام و ولایت است و هر ساله مسئولان تلاش می‌کنند در ایام الله مبارک فجر خدماتی که به این مردم داشته‌اند را معرفی کنند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان البرز افزود: مدیریت، معاونان و کارکنان این اداره نیز در راستای انجام وظایفی که بر عهده دارند، طی یک سال اخیر تلاش بی‌وقفه‌ای داشته و خوشبختانه ثمره این تلاش‌ها، اجرای چندین طرح بزرگ و مهم عمرانی است.

نوروزی گفت: در دهه مبارک فجر امسال و به مناسبت سی و پنجمین سالگرد پیروزی غرورآفرین انقلاب اسلامی علیه حکومت ستمشاهی و استکبار جهانی حامی رژیم طاغوت، اداره راه و شهرسازی استان البرز ۱۰ پروژه عمرانی خود را  افتتاح خواهد کرد.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه این طرح‌ها در چه حوزه‌‌ای است، اظهار داشت: بخشی از پروژه‌ها مربوط به احداث مسکن مهر است که در دهه فجر افتتاح می‌شود.

مدیر کل اداره راه و شهرسازی استان البرز افزود: همچنین چند پروژه مهم راهسازی نیز توسط این اداره اجرایی شده که با اتمام عملیات اجرایی، در این ایام مبارک به بهره‌برداری می‌رسد.

نوروزی تاکید کرد: در مجموع ۱۰ پروژه توسط این اداره در دهه فجر به مردم معرفی و بهره‌برداری از آنها آغاز و به زودی اطلاع‌رسانی درباره این طرح‌ها انجام می‌شود.

 

 

 

 

فارس

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=17753

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x