تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

برگزاری مراسم پاسداشت «ابراهیم حاتمی‌کیا» به میزبانی فرزندان شهدا

  • کد خبر : 17264
  • 07 بهمن 1392 - 8:38
برگزاری مراسم پاسداشت «ابراهیم حاتمی‌کیا» به میزبانی فرزندان شهدا

مراسم پاسداشت «ابراهیم حاتمی‌کیا» به پاس یک عمر تلاش مجاهدانه در عرصه‌ سینمای دفاع مقدس به میزبانی جمعی از فرزندان شهدا برگزار می‌شود.

گروه فرهنگی کمال مهر؛ ابراهیم حاتمی‌کیا نویسنده و کارگردان برجسته‌ی سینما، متولد ۱۳۴۰ تهران و فارغ‌التحصیل رشته‌ی فیلمنامه‌نویسی از دانشکده‌ی سینما و تئاتر دانشگاه هنر است. وی فعالیت سینمایی خود را سال ۱۳۵۹ به عنوان فیلمبردار در گروه تلویزیونی «روایت فتح» آغاز کرد. «دیده‌بان» شروع فعالیت سینمایی او در سینمای دفاع مقدس بود، که خود از سربازان جان بر کف دوران جنگ تحمیلی است و منتقدان «بوی پیراهن یوسف»، «از کرخه تا راین» و «آژانس شیشه‌ای» را بهترین فیلم‌های حاتمی‌کیا می‌دانند، که او را به فیلم‌سازی محبوب در بین نیروهای انقلاب تبدیل ساخت.

فرزندان شهیدان محمدجواد تندگویان، محمدابراهیم همت، محمود کاوه، عباس کریمی، عباس ورامینی، مهدی زین‌الدین، حمید باکری و… با حضور در این مراسم از این کارگردان برجسته تجلیل خواهند کرد.

به پاس تمام فعالیت‌های مؤثر و مجاهدانه‌ی هنرمرد روزهای آتش و خون و سردار بی‌نشان عرصه‌ی فرهنگ و هنر جناب آقای «ابراهیم حاتمی‌کیا»، مراسم پاسداشتی به میزبانی جمعی از فرزندان شهدا روز دوشنبه ۷ بهمن‌ماه ۹۲ از ساعت ۱۸ در نخلستان اوج به نشانی «خیابان طالقانی، روبروی سینما فلسطین، خیابان برادران مظفر شمالی، شماره‌ی ۹۸» برگزار می‌شود.

منبع: فارس
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=17264

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x