تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

آمریکا قدرت درک دامنه تهاجمی ایران را ندارد/گزینه نظامی شما فقط مناسب روی میز است

  • کد خبر : 16804
  • 05 بهمن 1392 - 18:54
آمریکا قدرت درک دامنه تهاجمی ایران را ندارد/گزینه نظامی شما فقط مناسب روی میز است

فرمانده کل سپاه در واکنش به تهدیدات اخیر وزیر خارجه آمریکا، خطاب به جان کری گفت:اگر شما فهم مسائل نظامی یا امنیتی را ندارید از کارشناسان مجرب خود بپرسید که آیا واقعا آمریکا توان تحمل تبعات خانمان برانداز عمل کردن به گزینه نظامی علیه ایران را دارد؟

 

به گزارش کمال مهر، صبح امروز فرمانده کل سپاه به هنگام بازدید از توانمندی های دانشگاه امام حسین (ع) در واکنش به تهدیدات اخیر جان کری مبنی براحتمال استفاده از گزینه های نظامی گفت:آقای کری! این را بدانید نبرد مستقیم با آمریکا قوی ترین رؤیای مردان مؤمن و انقلابی در سراسر جهان است. تهدیدات شما برای اسلام انقلابی بهترین فرصت است. پیشوایان اسلام، سالهاست ما را برای یک نبرد بزرگ و سرنوشت ساز آماده کرده اند بعید می دانم مردان عاقل شما، اجازه دهند آمریکا که در یک سوی این نبرد سرنوشت ساز قرار می دهند، گزینۀ مضحک نظامی را از روی میز به صحنه عمل بکشاند.

وی تصریح کرد: آقای کری! ما می دانیم شما  بدهکارترین کشور جهان هستید و همه می دانند ناتوانی شما در حل مسائل و مشکلات اقتصادیتان، دولت آمریکا را چند هفته به تعطیلی کشاند.

سرلشکر جعفری افزود:خورشید تمدن امپریالیستی شما به مغرب خود نزدیک شده است بیش از این، با تکرار راهبردهای شکست خورده مانند استفاده از قدرت نظامی، فروپاشی تمدن خود را شتاب ندهید.

فرمانده کل سپاه تاکید کرد:آقای کری! آمریکا و قدرتهای نظامی او، در مقابل چشم مردم مجاهد و با ایمان ما بسیار کوچک و حقیر هستند. اگر شما تخصص و فهم مسائل نظامی یا امنیتی را ندارید از کارشناسان مجرب خود بپرسید که آیا واقعا آمریکا توان و طاقت تحمل تبعات خانمان برانداز عمل کردن این گزینه علیه ایران را دارد؟

وی ادامه داد:  بر اساس اطلاعاتی که به ما می رسد، هم کارشناسان سیاسی و هم صاحب نظران امنیتی آمریکا ، گزینۀ نظامی را برای ایران ، تنها مناسب روی میز ماندن می دانند ولی استفاده از آنرا در عمل ، به صلاح امنیت ملی آمریکا نمی دانند و در این رابطه به مسئولین آمریکا بارها هشدار داده اند.

وی خطاب به وزیر امورخارجه آمریکا هشدار داد:بدانید ایران و ایرانی از تهدید خارجی، نمی ترسد و بر عکس ، عامل انسجام جامعۀ مومن و غیرت مند ایران و متحدین انقلابیش در سراسر جهان است و حوادث تاریخی پس از انقلاب نیز گونه این ادعا است . بنابراین به شما توصیه می کنم، اعتبار کلامتان را متناسب با توانمندی های خود و طرف مقابلتان خرج کنید، و بیش از این خود را مضحکۀ جامعۀ غیور و انقلابی ایران اسلامی قرار ندهید.

فرمانده کل سپاه در پایان خطاب به جان کری افزود: آیا می دانید چند هزار مسلمان انقلابی که دل در گروۀ انقلاب اسلامی دارند و به حقانیت آن ایمان آورده اند در سراسر جهان در انتظارند تا شما این گزینه را از روی میز به صحنۀ عمل بیاورید. اگر نمی دانید ، کمی بیاندیشید و یا تحقیق کنید، یا لااقل تا زمانی که قرار است منتظر حکم عاقلانه خود بنیشیند، از بکارگیری این عبارت مضحک و بی پشوانۀ خرد و اندیشه ورزی ، پرهیز نمائید.

/انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=16804

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x