تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

پایان رفاقت دختر جوان با خلافکاران تهران

  • کد خبر : 16746
  • 05 بهمن 1392 - 12:54
پایان رفاقت دختر جوان با خلافکاران تهران

دختر جوانی که به دلیل رفاقت با خلافکاران شهر تهران، خانه‌اش را پاتوقی برای تجمع سارقان و زورگیران کرده بود، توسط پلیس دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار حوادث کمال مهر، چندی پیش ماموران کلانتری تهرانسر متوجه رفت و آمد‌های افراد خلافکار و سابقه دار شهر تهران در یکی از خانه‌های منطقه تهرانسر شدند.

به دنبال این موضوع ماموران تجسس با کنترل نامحسوس و بررسی‌‌ها متوجه شدند که منزل مورد نظر متعلق به دختر جوانی است به نام شیرین که خانه‌اش را پاتوق خلافکاران سابقه دار کرده است.

در ادامه ماموران با جمع آوری مدارک کافی و با هماهنگی مقام قضایی سریعا به سمت منزل مورد نظر اعزام شده و پس از حضور در جلوی درب خانه یکی از خلافکاران به نام کامبیز جلو آمد و قصد گمراه کردن ماموران را داشت که با تیز هوشی عوامل انتظامی موفق نشد و ماموران پس از بازداشت وی وارد منزل شدند.

پس از ورود ماموران به داخل منزل ۵ نفر به نام‌های پیمان، کیانوش، ساناز، ماندانا و منصور(معروف به منصور یاکوزا) که از مجرمان فراری و تحت تعقیب پلیس بود، بازداشت و به کلانتری منتقل شدند.

رئیس کلانتری تهرانسر در پایان درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: در نهایت عوامل کلانتری در بازرسی از منزل یک عدد شوکر، یک قبضه قمه ، یک عدد چاقو نامتعارف، مقادیری مواد مخدر از نوع شیشه و تعداد بسیار زیادی پایپ کشف و ضبط کردند.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=16746

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x