تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
2

برای تثبیت خانه مطبوعات استان تمام تلاشم را می‌کنم

  • کد خبر : 16757
  • 05 بهمن 1392 - 17:43
برای تثبیت خانه مطبوعات استان تمام تلاشم را می‌کنم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: برای تثبیت خانه مطبوعات استان تمام تلاشم را می‌کنم.

به گزارش کمال مهر، ظهر امروز جلسه خانه مطبوعات استان البرز برای نخستین‌بار با حضور استاندار و مدیر کل ارشاد استان البرز و به منظور بررسی مشکلات خبرنگاران با حضور جمع کثیری از فعالان عرصه خبر در خانه مطبوعات کرج برگزار شد.

سیدموسی حسینی‌کاشانی با بیان این که رفع مشکلات با تعامل و همدلی سریع‌تر مرتفع می‌شود ابراز داشت: از زمان ورودم به این پست برخی با ایجاد تنش‌هایی در نوع عملکرد خانه مطبوعات مشکلاتی را ایجاد کردند اما باید بدانیم تنها کسانی که بر تثبیت این مهم تأثیرگذار هستند خبرنگاران بوده و آنها می‌توانند با دلسوزی و اثرگذاری مثبت عملکرد خانه مطبوعات را در البرز ارتقا دهند.

وی تصریح کرد: باید به گونه‌ای باشیم که خانه مطبوعات روی پای خودش بایستد و بتواند از حق خبرنگاران دفاع کرده و مشکلات را برطرف کند.

در این نشست همچنین استاندار البرز نیز طی سخنانی با بیان این که رفع معضلات و مشکلات استان نوپای البرز نیازمند تلاش‌های خبرنگاران است اذعان داشت: خبرنگاران می‌توانند با اطلاع‌رسانی درست و دقیق مسئولان را آگاه کرده و آنان را در مسیر خدمات رسانی دقیق به شهر و شهروندان هدایت کنند.

سیدطاهر طاهری خاطر نشان کرد: البته این که امروز جمع کثیری از خبرنگاران استان و دو خبرگزاری مطرح در این جلسه حضور دارند نشان دهنده اتحاد و تعامل خبرنگاران البرزی است.

این مقام مسئول تأکید کرد: ایجاد یک فضای صمیمی می‌تواند زمینه‌های برداشتن گام‌های بزرگ را فراهم کند لذا باید به دور از هرگونه تنش در کنار یکدیگر خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

استاندار البرز با اشاره به این که نگاه استانداری نگاه برخوردی و قهری نیست تاکید کرد: همه ما برای سربلندی استان البرز مسئولیتی را پذیرفته‌ایم لذا با صلح و آرامش بهتر می‌توانیم در کنار هم در مسیر توسعه و پیشرفت استان گام برداریم.

طاهری در ادامه سخنان خود با اشاره به فعالیت‌های خانه مطبوعات البرز یادآور شد: به طور قطع هر مجموعه‌ای که تازه  راه‌اندازی می‌شود دارای نقاط قوت و ضعفی است که باید تلاش کنیم تا مشکلات را کمتر و به سمت خدمات بیشتر، پیش برویم چرا که معتقدیم هیچ مشکلی وجود ندارد که قابل حل نباشد.

استاندار البرز با تأکید بر این که انتخاباتی برای تعیین رئیس خانه مطبوعات و کمیته‌های آن برگزار شده است افزود: این آرای خود خبرنگاران بوده است و باید به رأی هم احترام بگذاریم.

در این نشست همچنین مهدی کریمایی رئیس خانه مطبوعات استان البرز به بیان عملکرد خانه مطبوعات در این استان پرداخت.

 

 

خبرگزاری فارس

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=16757

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x