تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

گلایه‌های تند تهیه‌کننده «معراجی‌ها»/ سوختیم در آتش بی‌مهری‌ها

  • کد خبر : 16566
  • 04 بهمن 1392 - 20:57
گلایه‌های تند تهیه‌کننده «معراجی‌ها»/ سوختیم در آتش بی‌مهری‌ها

تهیه‌کننده فیلم سینمایی و مجموعه تلویزیونی «معراجی‌ها» ضمن گلایه از بی‌مهری‌هایی که در مدت ساخت این مجموعه متحمل شدند، اعلام کرد که شاید این آخرین کارم باشد.

 
خبرگزاری فارس: گلایه‌های تند تهیه‌کننده «معراجی‌ها»/ سوختیم در آتش بی‌مهری‌ها

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیونکمال مهر، فیلمبرداری مجموعه «معراجی‌ها» به پایان رسید و هم زمان با پایان آن؛ سیدمحمود رضوی تهیه‌کننده این اثر متنی نوشته که در ادامه می‌خوانید:

به حول و قوه الهی دیروز آخرین پلان‌های معراجی‌ها در شهرک سینمایی دفاع مقدس فیلمبرداری شد.

تصویر مربوط به یک پلان از فیلم است که جمعی از رزمندگان در آتش سوخته‌اند.

ما هم در این چند ماه سوختیم و ساختیم، سوختیم از بی‌مهری‌ها، سوختیم از عدم حمایت‌ها، سوختیم از وعده‌های عمل نشده، سوختیم از ساختن بی‌بودجه، سوختیم از زخم زبان‌ها، سوختیم از سوختن بهترین همکارانمان در راه اعتلای فرهنگ جهاد، دفاع و مقاومت، سوختیم از حرف‌های مردم بعد از سوختن دوستانمان، سوختیم از زخم زبان‌ کسانی که کارهای نکرده بسیار دارند و زبان‌های دراز.

اما مثل همیشه ساختیم، ساختیم با فرهنگ جهادی کاری که برای نشر این فرهنگ بود. ساختیم آنچه را که وعده داده بودیم حتی اگر دیگران به وعده‌هایشان عمل نکردند، ساختیم با نبود بهترین همکارانمان ولی با یاری دوستانشان تا کاری که با آنها شروع کرده بودیم، نیمه تمام نماند، ساختیم با همه زخم زبان‌ها شاید روزی آنها هم یاد بگیرند اگر یار نیستند، بار هم نباشند. ساختیم تا یادآوری کنیم که فقط ایستادن کار ماست.

اما روحمان همانند بدن این شهید سوخته و دیگر پوست و گوشتی نمانده، خدا را چه دیدی شاید این آخرین کارم باشد، و ما را به خیر و دیگران باشند و عرصه فرهنگ تا یار چه را خواهد و میلش به چه باشد.

پ.ن: باید از همه همکارانم در این پروژه از کارگردان و گروه تولید و بازیگران تا خدمات و هنروران که پا به پای ما در این راه آمدند تشکر می‌کردم اما در این مجال نمی‌گنجد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=16566

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x