تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ: عدم حضورایران درژنو ۲ موجب کسب نتایج ضعیف در این نشست خواهد شد

  • کد خبر : 16616
  • 04 بهمن 1392 - 21:49
امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ: عدم حضورایران درژنو ۲ موجب کسب نتایج ضعیف در این نشست خواهد شد

امام جمعه ساوجبلاغ گفت:واکنش های جهانی نشان می دهد که عدم حضور جمهوری اسلامی ایران در نشست ژنو ۲ موجب کسب نتایج ضعیف در این نشست خواهد شد.

گروه استانی «کمال مهر» ؛ حجت الاسلام محمد تقی ناطقی در خطبه های نماز جمعه این هفته ساوجبلاغ پس گرفتن دعوت دبیرکل سازمان ملل از جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در نشست ژنو ۲ اقدامی بی سابقه است و این کار که هیچ توجیهی نداشت.وی با اشاره به تمکین دبیرکل سازمان ملل از تروریست ها افزود: جای بسی تاسف دارد سازمانی که همه مردم جهان چشم به اقدامات او برای ثبات و آرامش دوخته اند در مقابل تهدیدهای گروههای تکفیری و تروریستی دعوت خود از ایران را پس می گیرد.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی موثرترین کشور در دفاع از مردم مظلوم و رنج کشیده سوریه بوده اظهار کردواکنش های جهانی نشان می دهد که عدم حضور جمهوری اسلامی ایران در نشست ژنو ۲ موجب کسب نتایج ضعیف در این نشست خواهد شد.

امام جمعه ساوجبلاغ دفاع از حقوق و آرمانهای ملت ایران اسلامی را حق این ملت دانسته و تاکید کرد: تجربه ثابت کرده که ملت ایران اسلامی هیچگاه سر تسلیم در مقابل زور گویان فرود نیاورده و همواره از حقوق و آرمانهای خود به خوبی دفاع کرده است.

حجت الاسلام ناطقی گفت: این ملت سوریه هستند که باید برای سرنوشت خویش تصمیم بگیرند و هیچ فرد ، گروه و کشوری نباید خواسته های خود را به آنها تحمیل کند.

امام جمعه ساوجبلاغ در ادامه با گرامیداشت فرا رسیدن یوم الله دهه مبارک فجر نیز افزود:آغاز ماه بهمن نویدبخش انفجار نور و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران است.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=16616

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x