تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

پیشرفت هسته‌ای ایران تنها خواسته خانواده شهدای هسته‌ای است

  • کد خبر : 16425
  • 04 بهمن 1392 - 7:25
پیشرفت هسته‌ای ایران تنها خواسته خانواده شهدای هسته‌ای است

پدر شهید احمدی‌روشن گفت: تنها خواسته خانواده‌های شهدای هسته‌ای ایران پیشرفت هسته‌ای و عقب نشینی نکردن در این زمینه است.

 

خبرگزاری فارس: پیشرفت هسته‌ای ایران تنها خواسته خانواده شهدای هسته‌ای است

به گزارش کمال مهر از انزلی، رحیم احمدی‌روشن امشب در یادواره شهدای منطقه ولی‌آباد در مسجد امام حسین (ع) این شهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: خانواده شهدا هرگز تصور نکنند کسانی که در راه خدا کشته شدند مرده‌اند بلکه شهدا زنده‌اند و نزد خدا روزی می‌گیرند.

وی افزود: ما خانواده شهید احمدی‌روشن احساس می‌کنیم دست پنهانی که الهام گرفته از دست خداست ما را در همه جا یاری می‌کند و بسیار خرسندم از اینکه در مجالسی حضور داشتم که مخاطبانم نوجوانان، جوانان و دانشجویان بودند و امیدوارم راه مصطفی را ادامه دهند.

پدر شهید احمدی‌روشن با بیان اینکه ملت حق‌شناس ایران به شهید احمدی‌روشن لطف بی‌اندازه دارند، تصریح کرد: ما بر همین اساس احساس می‌کنیم وظیفه‌ای به عهده داریم که باید مسایلی راجع به این شهید برای جوانان و بچه‌ها شرح دهیم.

وی اضافه کرد: شهید مصطفی احمدی‌روشن نه تنها مورد لطف ایران اسلامی بلکه مورد توجه تمام آزادیخواهان دنیا قرار گرفته است.

پدر شهید احمدی‌روشن، به هدف خود از شرکت در مجالس یادواره شهدا اشاره کرد و گفت: هدف من از شرکت در چنین مجالسی این است که حداقل یک جوان ادامه دهنده راه مصطفی باشد و این اصل مهم را به‌عهده دارم.

*ولایت‌مداری ویژگی مهم شهید مصطفی بود

وی چهار ویژگی فرزند شهیدش را برشمرد و ادامه داد: احترام به پدر و مادر، سرباز خوب برای مردم، ولایت‌مداری و خدایی بودن از ویژگی‌های شهید مصطفی بود.

پدر شهید احمدی‌روشن شجاعت، شهامت، انسان‌ دوستی، کاردانی و وظیفه‌شناسی را از دیگر ویژگی‌های مهم فرزند شهیدش ذکر کرد.

وی با اشاره به فعالیت‌های هسته‌ای فرزندش، خاطرنشان کرد: با توجه به مسئولیت سنگین مصطفی در بحث هسته‌ای، همواره فروتن بود.

پدر شهید احمدی‌روشن یادآور شد: شهید مصطفی به همراه تعدادی از دوستانش تلاش می‌کرد تا در موضوع هسته‌ای به نتیجه مطلوب برسد.

احمدی‌روشن، حفظ و نگهداری از بیت‌المال را از ویژگی مهم دیگر شهید مصطفی ذکر کرد و متذکر شد: شهید مصطفی مریدی خوب برای مقام معظم رهبری بود.

وی افزود: برای ما خانواده شهدای هسته‌ای و تمام خانواده‌های شهدا ارزشمند است که در مقابل استکبار جهانی می‌توانیم با دست پر صحبت کنیم.

*پس از ۸ سال به حرف مصطفی رسیدیم/اظهارات جان کری درباره ملت ایران

پدر شهید مصطفی احمدی‌روشن ادامه داد: مصطفی حدود ۸ سال پیش  می‌گفت باید در مقابل استکبار جهانی دست ما پر باشد و اگر آنها احساس کنند از غنی‌سازی عاجز هستیم به حرفمان گوش نمی‌دهند و پس از این سال تازه به حرف مصطفی رسیدیم.

وی به اظهارات جان کری اشاره کرد و گفت: جان کری گفته است که در چند سال پیش به حرف مردم ایران در بحث هسته‌ای گوش ندادیم و اکنون پیشمان هستیم و اگر امروز نیز گوش ندهیم در سال‌های آینده این روند ادامه می‌یابد.

پدر شهید احمدی روشن افزود: با لطف خداوند و پشتوانه ملت توانستیم در مقابل استکبار جهانی بایستیم و شور و حال مردم هنوز مانند اوایل انقلاب است و تنها ملتی در دنیا هستند که هر چه داشتند در راه خدا دادند.

*پیشرفت هسته‌ای مانع از رخته استکبار به خاکریز اجتماع مردم ایران است/خواسته خانواده شهدای هسته‌ای عقب نشینی‌نکردن در بحث هسته‌ای است

وی با اشاره به تیم مذاکره کننده هسته‌ای تصریح کرد: تیم مذاکره کننده ایران به پشتوانه ملت در مقابل استکبار جهانی ایستاده و پیشرفت صنعت هسته‌ای دست ما را در مقابل دشمن باز گذاشته است و اجازه نمی‌دهد استکبار به خاکریز اجتماع مردم کشور رخنه کند.

احمدی‌روشن به درخواست خانواده شهدای هسته‌ای اشاره کرد و یادآور شد: ما خانواده شهدای هسته‌ای از ملت و دولت چیزی نمی‌خواهیم و بدهکار هم هستیم و اگر انقلاب خون بخواهد آن را تقدیم می‌کنیم.

وی اظهار کرد: دار و ندار ما مصطفی بود و نباید در زمینه هسته‌ای عقب‌نشینی کنیم.

احمدی‌روشن خاطرنشان کرد: مصطفی و تمام شهدای هسته‌ای دشواری‌های بسیاری متحمل شدند که صنعت هسته‌ای در این حد پیشرفت کرده است و به همین دلیل تمام خانواده‌های شهدای هسته‌ای خواستار این هستند در بحث هسته‌ای عقب‌نشینی نکنیم.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=16425

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x