تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

شکست عشقی بهانه ای برای هتک حیثیت از دختر جوان

  • کد خبر : 16264
  • 03 بهمن 1392 - 8:30
شکست عشقی بهانه ای برای هتک حیثیت از دختر جوان

مرد جوانی که پس از شنیدن جواب رد از دختر مورد علاقه اش با ساختن صفحه جعلی در شبکه اجتماعی فیس بوک به نام دختر جوان اقدام به هتک حیثیت بر علیه وی نموده بود توسط پلیس فتا گلستان دستگیر شد.

 

به گزارش خبرنگار حوادث کمال مهر،  سرهنگ “حبیب الله رجبلی” رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان گلستان در تشریح این خبر گفت: با مراجعه دختر جوانی به پلیس فتا و اظهارات وی مبنی بر اینکه فرد یا افرادی با راه اندازی صفحه ای در شبکه اجتماعی ضمن بارگذاری تصاویر شخصی این فرد، اقدام به نشر اکاذیب علیه وی نموده اند موضوع با تشکیل پرونده در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه از دختر جوان مشخص شد اخیرا مرد جوانی از وی درخواست ازدواج داشته است که با جواب منفی وی مواجه شده است.

سرهنگ رجبلی همچنین تصریح کرد: پسر جوان با رد در خواست ازدواجش و شکست عشقی از سوی دختر مورد نظرش از طریق اینترنت اقدام به هتک هیثیت بر علیه وی و به نام وی نموده است.
وی اظهار داشت: متهم با ساختن صفحه جعلی در شبکه اجتماعی فیس بوک به نام دختر جوان با نشر اکاذیب به نام وی بر علیه دختر جوان هتک هیثیت نموده است.

این مقام انتظامی بیان داشت: مأموران پلیس فتا با بکارگیری روش های پلیسی و اطلاعاتی متهم را شناسایی و طی هماهنگی قضایی در یک عملیات پلیسی دستگیر و به پلیس فتا دلالت داده شد.

رئیس پلیس فتا گلستان در ادامه افزود: متهم در تحقیقات تکمیلی با پلیس و با مواجه شدن با دلایل و شواهد مبنی بر هتک حیثیت و نشر اکاذیب بر علیه دختر مورد علاقه اش اعتراف و انگیزه خود را شکست عشقی و اقدام تلافی جویانه اعلام کرد.

وی گفت: متهم با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی و از آن طریق طی قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=16264

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x