تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

نیروهای آتش‌نشانی بدون تجهیزات لازم در محل آتش‌سوزی خیابان جمهوری حاضر شدند/ ۲ نفر فوت کردند

  • کد خبر : 15601
  • 30 دی 1392 - 15:38
نیروهای آتش‌نشانی بدون تجهیزات لازم در محل آتش‌سوزی خیابان جمهوری حاضر شدند/ ۲ نفر فوت کردند

یکی از شاهدان عینی آتش‌سوزی در خیابان جمهوری با بیان اینکه متاسفانه نیروهای آتش‌نشانی در این حادثه عملکرد خوبی نداشتند، گفت: ‌نیروهای اعزامی به محل بدون تشک و نردبان در محل حاضر شده بودند.

 

خبرگزاری فارس: نیروهای آتش‌نشانی بدون تجهیزات لازم در محل آتش‌سوزی خیابان جمهوری حاضر شدند/ ۲ نفر فوت کردند

——————————-

 

به گزارش خبرنگارکمال مهر، روز گذشته و در تاریخ ۲۹/۱۰/۹۲ آتش‌سوزی در خیابان جمهوری نبش خیابان ابوریحان در یک ساختمان ۵ طبقه تولید پوشاک رخ داد. این حادثه در ساعت ۱۱:۳۳ اتفاق افتاده بود.

به گفته یکی از شاهدان عینی در این حادثه نیروهای آتش‌نشانی عملکرد خوبی از خود نشان ندادند.

وی تصریح کرد: در این حادثه دو نفر از شهروندان تهرانی (دو خانم) به دلیل کوتاهی نیروهای آتش‌نشانی در عملیات نجات جان خود را از دست دادند.

این شهروند تهرانی ادامه داد: هنگام ورود نیروهای آتش‌نشانی به محل حادثه متوجه شدیم که نیروهای اعزامی تشک همراه خود نیاورده بودند، ضمن اینکه نردبانی که به همراه داشتند، نردبان کوتاهی بود.

این در حالی است که جلال ملکی سخنگوی آتش نشانی همه چیز را خوب و آرام بیان کرده است و گفته دو نفر از خانم‌هایی که در این تولیدی فعالیت می‌کردند به دلیل آتش‌سوزی از پنجره‌های طبقه پنجم این ساختمان آویزان شده بودند که به دلیل ناتوانی در استقرار مستحکم خود به پایین پرتاب شدن و جان خود را از دست دادند .

وی ادامه داد: بلافاصله نردبان‌های آتش‌نشانی در جاهای مناسب مستقر شدن  و ۸ نفر دیگر که در حال-  سقوط بودند را نجات دادند و ۱۵ نفر دیگر نیز که در راه‌پله‌های ساختمان گرفتار شده بودند توسط آتش‌نشانان نجات پیدا کردند.  این در حالی است که عکس‌هایی که بر روی خروجی یکی از رسانه ها قرار گرفته حاکی از آن است که بالابر نقص داشته است.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=15601

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x