تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

عزم راسخ امام جمعه کرج برای مقابله با بدحجابی عکاسان و خبرنگاران

  • کد خبر : 15343
  • 30 دی 1392 - 9:43
عزم راسخ امام جمعه کرج برای مقابله با بدحجابی عکاسان و خبرنگاران

امام جمعه کرج با اراده ای پولادین وعزمی راسخ همچنان به مقابله با بدحجابی عکاسان و خبرنگاران در همایشها ومراسم پرداخته و خیال کوتاه آمدن را به هیچ وجه ندارد.

گروه استانی کمال مهر؛ در مراسم همایش بزرگ قرآنی از نورتا نور امام جمعه محترم کرج با دیدن یک عکاس که مانتویی تنگ بر تن داشت و موهایش از مقنعه بیرون زده بود برآشفت و دستور جلوگیری از ادامه کار عکاسان خانم بدون چادر را در مقابل سن صادر نمود.

این اقدام امام جمعه کرج در مقابل بیخیالی های متولیان فرهنگی نسبت به مسئله حجاب جای بسی خرسندی وتقدیر دارد.

بلأخره اجرایی نمودن شعارها و سخنانی که سالها در رابطه با امر به معروف و مقابله با بدحجابی سر داده شده است باید از ناحیه ای عملیاتی شود که خوشبختانه امام جمعه کرج در این مسئله گامهای اساسی را برداشته و خیال کوتاه آمدن را هم ندارد.

البته خانمی که در این مراسم مشغول عکاسی بود و باعث شد تا دیگر خبرنگاران بدون پوشش چادر نیز نتوانند به ادامه عکسبرداری خود از مراسم بپردازند ، خبرنگار نبود و جزو عواملی بود که برای تصویر برداشتن از این مراسم به کار گیری شده بود.

در خصوص این اقدام امام جمعه کرج ، خانمی محجبه که از شرکت کنندگان در این همایش بود با ابراز خرسندی و تقدیر از پوشش چادر خبرنگار ما و عکس العمل حجت الاسلام حسینی همدانی اظهار داشت : رعایت حجاب یک واجب شرعی است وکسی که ادعای مسلمانی دارد باید آنرا رعایت کند و این مسئله در آیه قرآن با تأکید آمده است.

این خانم که کارشناس روانشناسی نیز بود افزود : برخی از زنان جامعه امروز که اندک هستند و با معیارهای انقلابی ایران همخوانی ندارند با بد حجابی و زیر پا گذاشتن حرمتها به نوعی خیال مقابله با نظام وانقلاب را دارند که این افراد باید بدانند قبل از جامعه ومسئله حکومت رعایت عفت و پوشش صحیح در دین اسلام سفارش شده است و اگر خود را مسلمان وشیعه میدانند باید به احکام آن نیز احترام بگذارند.

وی ادامه داد: پایبندی ها به خانواده و مسائل شرعی امروز کم شده است واین اقدام امام جمعه کرج که یک واجب را مصرانه پیگیری میکند و نمیگذارد که امر به معروف فراموش شود قابل تقدیر است.

این خانم در پایان خاطر نشان کرد : برخی از زنان ما آنقدر که به مستحبات و نذورات پایبند هستند به مسئله حجاب اهمیت نمیدهند ولی باید بدانند اثرات خوب رعایت حجاب و عفاف در جامعه اول به خود ایشان برمی گردد و موجب برکت بخشیدن به زندگی ایشان میشود.

منبع :تیتر۱

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=15343

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x