تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

انهدام بزرگترین “باند جعل اسکناس ۱۰ هزار تومانی” در پایتخت

  • کد خبر : 15466
  • 30 دی 1392 - 12:51
انهدام بزرگترین “باند جعل اسکناس ۱۰ هزار تومانی” در پایتخت

ماموران کلانتری ۱۱۱ هفت چنار توانستند یک باند بزرگ جعل اسکناس ۱۰ هزار تومانی و ۵۰ هزار تومانی در پایتخت شناسایی و منهدم کنند.

به گزارش کمال مهر؛ ماموران کلانتری ۱۱۱ هفت چنار با اقدامات گسترده اطلاعاتی توانستند از فعالیت یک باند حرفه‌ای جعل اسکناس ۱۰ هزار تومانی و ۵۰ هزار تومانی در محدوده بزرگراه نواب مطلع شوند.

در ادامه ماموران با ردیابی متهمان که با یک خودروی سمند در حال انتقال اسکناس‌های تقلبی بودند جهت دستگیری آنان به بزرگراه نواب خیابان محبوب اعزام شدند.

عوامل کلانتری ۱۱۱ هفت چنار خودروی سمند را در یک اقدام غافلگیرانه محاصره کرده و ۵ سرنشین آن را به نام‌های “مهران”، “رشید” “جلیل” “موسی” و “احسان” دستگیر نمودند.

همچنین ماموران در بازرسی بدنی از متهمان تعداد ۳۹ عدد اسکناس جعلی ۱۰ هزار تومانی و تعداد ۹ عدد تراول جعلی کشف کردند و در بازرسی از خودرو نیز توانستند ۳۱۰ عدد اسکناس ۱۰ هزار تومانی و ۳۸۰ اسکناس ۵۰ هزار تومانی که همگی جعلی و در روزنامه پیچیده شده بودند را پیدا کنند.

رئیس کلانتری ۱۱۱ هفت چنار درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: در مجموع حدود ۲۳۰ میلیون ریال اسکناس تقلبی ۱۰ هزار تومانی و ۵۰ هزار تومانی کشف و ضبط گردید و در نهایت پس از انتقال خودرو به پارکینگ متهمان جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا منتقل شدند.

 

 

 

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=15466

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x