تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
1

مرد نمایشگاه دار قربانی سناریو مرگبار دوستش شد/ قتل برای سرقت چک و خودرو

  • کد خبر : 15281
  • 29 دی 1392 - 10:16
مرد نمایشگاه دار قربانی سناریو مرگبار دوستش شد/ قتل برای سرقت چک و خودرو

مرد جنایتکار که برای سرقت از نمایشگاه دوستش نقشه قتل او را طراحی و اجرا کرده بود پس از دستگیری به تشریح جنایت خود پرداخت.

 

 

به گزارش خبرنگار حوادث کمال مهر،  ۱۹ دی ماه امسال عابران هنگام عبور از خیابان پروین اعتصامی مشهد با جسد مرد جوانی روبرو شده و موضوع را به کارآگاهان پلیس آگاهی اطلاع دادند.

در ادامه تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی در محل کشف جسد حاضر شده و با جسد مرد ناشناسی روبرو شدند که دست و پاهایش با طناب بسته شده بود. پزشک جنایی نیز پس از معاینه جسد اعلام کرد مقتول قبل از مرگ با قاتل درگیر شده و علت اصلی  مرگ وی خفگی می باشد.

با انجام تحقیقات مقدماتی جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و تیمی از کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تجسس را برای شناسایی هویت مقتول و عامل جنایت آغاز کردند.

همزمان با آغاز تحقیقات خانواده مرد جوانی به نام حسن با مراجعه به اداره آگاهی از ناپدید شدن مرموز پسر خود خبر دادند، با بررسی این شکایت مشخص شد جسد کشف شده در خیابان پروین اعتصامی متعلق به حسن می باشد که با کشف این صحنه روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله تازه ای شد و کارآگاهان در تحقیقات خود متوجه شدند مقتول آخرین بار همراه فردی به نام مجید دیده شده است.

حسن همچنین قبل از مرگ چند تماس تلفنی با یکی از دوستانش به نام حمید داشت سپس ماموران این دو نفر را دستگیر و برای تحقیقات به اداره آگاهی منتقل کردند که حمید در بازجویی ها لب به اعتراف گشود و گفت: ساعت ۱۱ شب ۱۷ دی ماه مجید با من تماس گرفت و درخواست کرد سریع به خانه اش برود من هم خود را به آنجا رسانده و با پیکیر نیمه جان حسن در حالی که دست و پایش با طناب بسته شده بود روبرو شدم. درباره علت این کار پرسیدم که مدعی شد به دلیل مسائل ناموسی دست و پای حسن را بسته است. وی از من خواست چند ساعتی مراقب حسن باشم تا او برای انجام کاری از خانه خارج شود می خواستم دست و پای مقتول را باز کنم که مجید مانع این کار شد و درخواست کرد در این باره هیچ حرفی به کسی نزنم.

سرهنگ حسن بیدمشکی رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی با اشاره به این خبر گفت: کارآگاهان که مطمئن شده بودند قتل از سوی حمید رخ داده است به بازجویی از وی پرداختند که او پس از روبرو شدن با دلایل پلیس لب به اعتراف گشود و گفت: با انگیزه سرقت از گاوصندوق مقتول دست به این کار زدم. شب حادثه حسن را به خانه ام دعوت کرده و در حالی که او مشغول نوشیدن چای بود از پشت سر با چوب به سرش ضربه ای وارد کردم بعد هم دست و پایش را بسته و از نمایشگاه او دو فقره چک که متعلق به خودم بود را به همراه چند سند و یک دستگاه خودرو ۲۰۶ سرقت کردم.بعد از بازگشت به خانه غروب ۱۸ دی ماه مقتول را با طناب خفه کرده و شبانه جسدش را در خیابان پروین اعتصامی رها کردم.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی اظهار داشت:  سپس متهم صحنه این جنایت را بازسازی کرد و با قرار قانونی روانه زندان شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: مرد ، نمایشگاه ، قربانی ، سناریو ، مرگبار ، د

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=15281

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x