تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
1

“آوای باران” برای مردم یک سوپرایز عالی دارد

  • کد خبر : 15234
  • 29 دی 1392 - 9:23
“آوای باران” برای مردم یک سوپرایز عالی دارد

بازیگر نقش “زیور” در سریال “آوای باران” گفت: این مجموعه تلویزیونی در نهایت برای مخاطبان یک سوپرایز عالی دارد.

 

 

 

 

کمال مهر:”الهام چرخنده” بازیگر نقش “زیور” در سریال “آوای باران”  درخصوص پذیرش ایفای این نقش گفت: شاخصه‌های پذیرش این نقش “سهیلی زاده” و نویسندگان این مجموعه بودند چرا که نویسندگان بخش اعظم کار را برای نقش “زیور” نوشته بودند.

وی افزود: “زیور” دارای چندلایگی در شخصیت است و به انضمام اینکه در دو دوره‌ سنی قرار می‌گیرد.

وی درخصوص ویژگی‌های این شخصیت و نقش عنوان کرد:  “زیور” بیشتر عملکرد منفی دارد و با قرار گرفتن در فضای اکتسابی جامعه، عمل منفی انجام می‌دهد.

“چرخنده” ادامه داد: آن چیزی که برای ایفای این نقش مهم بود اینکه “زیور” نگاه و صدایش بسیار جای بازی دارد و سهیلی زاده بخاطر اعتمادش این نقش را به من سپرد.

وی بیان کرد: امیدوارم مردم فهیم با شخصیت “زیور” همذات پنداری کنند و به آن نتیجه‌ی دینی، اخلاقی و فرهنگی که دربار قصه گنجانده شده برسند و آن را به کار گیرند و اگر عملکرد منفی و زشتی در لایه‌های شخصیتی “زیور” در خودشان است را از بین ببرند.

“چرخنده” تصریح کرد: اگر من بتوانم  به خوبی از عهده‌ی این نقش منفی برآیم تلخ نیست زیرا در نهایت هدف و رضایت مخاطب مهم است.

“چرخنده” افزود: امیدوارم مخاطب به ما اعتماد کند زیرا سریال “آوای باران” تازه در حال شکل‌گیری است و در نهایت سوپرایز عالی برای آنها داریم.

وی درخصوص نزدیکی کاراکتر “زیور” به شخصیت واقعی خود گفت: به قدری برای من باورپذیری نقش زیور و همذات پنداری مردم با قصه مهم است که دیگر پیدا کردن شخصیت واقعی خودم اهمیت ندارد.

وی در این باره ادامه داد: من به عنوان یک بازیگر ایفاگر نقش هستم به هر حال ما هم عاری از گناه نیستیم و در همه‌ی ما حسد، بخل ورزی و عملکرد اشتباه وجود دارد اما نوع رفتارها در مواجه با این مسائل مهم است.

“چرخنده” عنوان کرد: از تهیه کننده‌ی این مجموعه به خاطر گردآوری یک گروه و فضای خوب و صمیمی تشکر می‌کنم علاوه بر این گریم، تدارکات و مدیر تصویربرداری این مجموعه بسیار عالی و خوب بودند.

وی ادامه داد: همه‌ی این عوامل دست به دست هم داده تا یک کار موفق بین مردم تا اتفاق خوب را ایجاد کنند زیرا باتوجه به آمار، مردم سریال “آوای باران” را از میان شبکه‌های ماهواره‌ای برای تماشاگران، ترجیح می‌دهند و این یعنی سعادت و این مسئله وقتی میسر می شود که پشت صحنه یک فضای خوب ایجاد کند تا این انرژی به بیننده منتقل شود.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=15234

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x