تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

حجت‌الاسلام غلامرضا حسنی از سرمایه‌های نظام است

  • کد خبر : 14882
  • 27 دی 1392 - 8:41
حجت‌الاسلام غلامرضا حسنی از سرمایه‌های نظام است

رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: حجت‌الاسلام غلامرضا حسنی شخصیت ارزشمند و یکی از سرمایه‌های آذربایجان غربی و نظام مقدس اسلامی است.

 

خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام غلامرضا حسنی از سرمایه‌های نظام است

به گزارش کمال مهر از ارومیه به نقل از سایت اطلاع‌رسانی استانداری آذربایجان غربی عصر امروز آیت‌الله محمد محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری به همراه حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی مشاور رهبر معظم انقلاب و رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، استاندار آذربایجان غربی و جمعی از روحانیون، مدیران و مسئولان استان با مجاهد نستوه حضرت حجت‌الاسلام غلامرضا حسنی دیدار و گفت‌وگو کردند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری در این دیدار ضمن عرض ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب به حجت‌الاسلام غلامرضا حسنی، اظهار داشت: حجت‌الاسلام حسنی شخصیت ارزشمند و یکی از سرمایه‌های آذربایجان غربی و نظام مقدس اسلامی است.

آیت‌الله محمد محمدی گلپایگانی با بیان اینکه آقای حسنی دارای سوابق درخشانی در عرصه دفاع از ارزش‌های انقلاب و نظام اسلامی است، گفت: در طول تاریخ انقلاب اگر بخواهیم یک روحانی مبارز و نستوه را نام ببریم اولین نامی که به ذهن متبادر می‌شود نام حاج آقای حسنی است.

وی گفت: ایشان نقش بسیار مهمی را در اوایل انقلاب اسلامی در استان آذربایجان غربی که استان پرآشوبی بود ایفا کرد و وجود وی در آن زمان و امروز، مایه دلخوشی و قوت قلب مبارزین انقلابی بوده است.

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب در ادامه با تقدیر از خدمات انقلابی و ماندگار حجت‌الاسلام حسنی در استان آذربایجان غربی، تصریح کرد: آقای حسنی اگرچه از سمت امامت جمعه ارومیه کناره‌گیری کرد اما همچنان یک نقطه قوت برای این استان و نظام هستند و آقای قریشی نیز در ماموریت جدید خود باید از تجربیات و رهنمودهای وی بهره بگیرد.

وی با تاکید بر اینکه تجربیات و خاطرات حسنی باید به صورت کتاب گردآوری و منتشر شود، افزود: خاطرات آقای حسنی، از مهم‌ترین اسناد انقلاب اسلامی است و باید به صورت کتاب در اختیار مردم به ویژه جوانان قرار گیرد.

حجت الاسلام سید مهدی قریشی امام جمعه جدید ارومیه و نماینده ولی فقیه در استان نیز در این دیدار گفت:حاج آقای حسنی، پدر معنوی روحانیون این استان هستند و همواره از نظرات و رهنمودهای ارزشمند ایشان بهره خواهیم گرفت.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=14882

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x