تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

همه خیانت‌های رئیس جمهور بی‌وفا!

  • کد خبر : 14554
  • 26 دی 1392 - 8:34
همه خیانت‌های رئیس جمهور بی‌وفا!

فرانسوا اولاند،رئیس جمهوری فرانسه در جریان نشست خبری خود از پاسخ به سوال‌های خبرنگاران درباره زندگی خصوصی‌اش طفره رفت و گفت زندگی او باید خصوصی باقی بماند. اما اولاند با خرابکاری‌هایش تا کی می‌تواند ساکت باقی بماند ؟

 

 

به گزارشگروه وبگردی کمال مهر، حرف و حدیث درباره فرانسوا اولاند،رئیس جمهوری با آن گاف‌ها و شوخی‌های معروفش همیشه وجود داشته است. هفته گذشته اما  گزارش یک نشریه  درباره ارتباط اولاند با ژولی گیه،بازیگر فرانسوی باعث شد تا همه نظرها به زندگی خصوصی و رفتار و اخلاق اولاند جلب شود. رئیس جمهوری فرانسه هر چند گفته است که از مجله کلوزر به خاطر «نقض حریم شخصی»‌ خود شکایت می‌کند اما رابطه عاشقانه خود را بازیگر فرانسوی را تکذیب نکرده است. مجله کلوزر  به عنوان گزارش اصلی و ویژه خود مجموعه عکس‌هایی از  اولاند و  گیه منتشر کرد که نشان می‌دهد این دو با هم «روابطی» دارند. در این عکس‌ها پس از ورود خانم گیه به یک آپارتمان در نزدیکی کاخ الیزه،آقای اولاند هم سوار بر موتور و با کلاه کاسکت سر می‌رسد و عکاس‌ها هم همه چیز را شکار می‌کنند. به دنبال برملا شدن این ماجرا والری تریروایلر که بدون ازدواج با رئیس جمهوری فرانسه در کاخ الیزه زندگی می‌کند با بد شدن حالش در بیمارستان بستری شد تا اولاند بار دیگر با زندگی یک نفر بازی کند. گفته شده که  تریروایلر بعد از فهمیدن ماجرا آن‌قدر شوکه شده که مجبور به انتقالش به بیمارستان شده‌اند. او به اطرافیانش گفته است که شنیدن این خبر مانند آن بود که یک قطار ناگهان او را له کرده است.

 

هر چند ماجرای رابطه با ژولی گیه آخرین بی‌وفایی اولاند به حساب می‌آید اما خرابکار‌هایی او به همین جا ختم نمی‌شود.

 

 

سگولن رویال؛از خانه‌ام برو بیرون!

 

رئیس جمهور جدید فرانسه بیشتر از ۳۰سال با سگولن رویال،رقیب سارکوزی در انتخابات ۲۰۰۷بدون اینکه ازدواجی بین آنها صورت گرفته باشد زندگی کرده بود و آنها ۴بچه دارند. بچه‌های آنها توماس، کلمنز، ژولین و فلورا حلا هر کدام به ترتیب ۲۸،۲۷،۲۵،۲۰ ساله هستند. تنها یک ماه پس از شکست سگولن رویال در انتخابات ریاست جمهوری فرانسه در سال ۲۰۰۷در مقابل سارکوزی این دو نفر اعلام کردند دیگر با هم زندگی نمی‌کنند. رویال در آن زمان در پاسخ به سؤالات خبرنگاران گفت: «اولاند بیش از این حضور نخواهد داشت؛ من از او خواسته ام که خانه‌ را ترک کند و زندگی را برای خودش ادامه دهد.» در کتابی که درباره زندگی خصوصی این دو نفر نوشته شده آمده است که اولاند آدم وفاداری در رابطه خود نبوده است.

 

 

 

 

سگولن رویال به همراه پسر بزرگش

 

 

والری تریروایلر؛روزنامه‌نگاری که نارو خورد

 

والری تریروایلر  که با فهمیدن خیانت اولاند راهی بیمارستان شده روزنامه‌نگار است و برای مجله مچ در پاریس کار می‌کند. او همچنین برنامه‌ بحث و گفت و گویی را در تلویزیون فرانسه اجرا می‌کند. گفته می‌شود او همان بلایی سرش آمده که زمانی خودش سر سگولن رویال آورده بود. رابطه او با اولاند پس آن رسمی شد که قطع ارتباط رئیس جمهوری فرانسه و رویال در سال ۲۰۰۷ اعلام شد. حرف و حدیث‌های زیادی وجود دارد که ارتباط او با اولاند باعث شد که رابطه این دو نفر بعد از ۳۰ سال به هم بخورد. والری تریروایلر خودش هم برای ارتباط با اولاند از همسرش که سه بچه با هم داشتند طلاق گرفت. وقتی در سال ۲۰۱۲ اولاند به ریاست جمهوری رسید او هم به کاخ الیزه اسباب کشی کرد. او پس از ورود به کاخ الیزه در مصاحبه‌ای گفت: من هنوز متوجه نشده‌ام که دیگر یک شهروند معمولی نیستم. این اظهار نظر او با انتقادهای زیادی روبرو شد. پسر اولاند پس از این ماجرا گفت دیگر چشم دیدن والری تریروایلر  را ندارد.

 

 

 

 

 

ژولی گیه؛بازیگری که سکوت کرد

 

ژولی گیه،بازیگر فرانسوی این روزها سکوت اختیار کرده است. شایعه‌ها درباره رابطه او با اولاند مدتهاست که در اینترنت وجود دارد و او حتی در مارس سال ۲۰۱۳ از چند وبلاگ‌نویس به خاطر پخش این شایعات شکایت کرد. او دختر یک جراح پول‌دار است که قبل از این با یک کارگردان آرژانتینی ازدواج کرده و طلاق گرفته بوداین بازیگر سینما و تلویزیون  در بیش از ۵۰ فیلم ایفای نقش کرده است. او یک بار هم در یکی از تبلیغات تلویزیونی مربوط به مبارزات انتخاباتی  اولاند حضور داشت. حالا خیلی‌ها اعتقاد دارند با تکذیب نشدن رابطه او و رئیس جمهور فرانسه این بازیگر باید منتظر خیانت دیر یا زود رئیس جمهور فرانسه با سابقه خرابش در گذشته باشد.

 

 

شیطنت در میان کوهی از مشکلات

 

نظرسنجی ها  نشان می‌دهد  که  اولاند در حال حاضر نامحبوب ترین رئیس جمهور فرانسه طی یک نسل اخیر است. یک نظرسنجی تازه نشان می دهد که فقط ۲۵ درصد مردم به او اعتماد دارند.

 

در داخل فرانسه  مردم به خاطر اوضاع این کشور در آستانه طغیان هستند و مقام‌های اتحادیه اروپا بیشتر از هر کشور دیگری در قاره سبز در نگرانی برای پاریس به سر می‌برند. اولاند  در میان کسانی که از زمان تأسیس جمهوری پنجم در سال ۱۹۵۸ در این کشور به قدرت رسیده‌اند، پایین‌ترین میزان محبوبیت را دارد. تعداد افراد بیکار در این کشور  به ۳/۳ میلیون نفر رسیده، رشد اقتصادی ناچیز است و  رتبه اعتبار مالی فرانسه به تازگی  برای دومین بار در دو سال اخیر یک رده کاهش پیدا کرد.

 

 

 

 

کسری بودجه فرانسه مقام‌های اتحادیه اروپا و به ویژه آلمان را که پیشتاز اجرای برنامه‌های ریاضت اقتصادی است نگران کرده و اولاند به جای کاهش هزینه‌های عمومی ترجیح داده که مالیات‌ها را افزایش دهد که باعث نارضایتی عمومی شده است. به اولاند فقط تا سال ۲۰۱۵  از سوی اتحادیه اروپا مهلت داده شده که سطح کسری بودجه این کشور را به زیر ۳ درصد برساند اما هیچ‌کس امیدی به محقق شدن این مسئله ندارد.

 

 

رئیس جمهورهای دردسر ساز فرانسه

 

مردی که میان رسانه‌ها به «آقای جک» و «آقای معمولی» معروف شده مانند نیکلا سارکوزی،رئیس  جمهوری سابق فرانسه شخصیت کاریزماتیکی ندارد. سارکوزی با سبک زندگی‌اش و به ویژه ازدواج به یک مدل سابق ریاست جمهوری را به امری شخصی و خصوصی تقلیل داده بود. اولاند که تا پیش از این به بامزه بودن در میان خانواده و اطرافیانش مشهور بود به  توصیه مشاورانش تصمیم گرفته تا شوخی‌ها و جک‌هایش را به محافل خصوصی محدود کند تا شاید شخصیت رئیس جمهور فرانسه را داشته باشد. مادر اولاند که مددکار اجتماعی بوده درباره خاطرات دوران کودکی او می‌گوید: «همیشه چیزهایی می‌گفت که ما را به خنده می‌انداخت. او می‌گفت وقتی بزرگ شدم رئیس جمهور می‌شوم! هیچ وقت فکرش را هم نمی‌کردیم.»
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=14554

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x