تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

نظام جمهوری اسلامی هیچ تفاوتی میان اقوام ایرانی قائل نیست/وحدت رمز موفقیت

  • کد خبر : 14771
  • 26 دی 1392 - 21:30
نظام جمهوری اسلامی هیچ تفاوتی میان اقوام ایرانی قائل نیست/وحدت رمز موفقیت

وزیر اطلاعات گفت: ما به مردم منطقه خوزستان کاملاً اعتماد داریم و دشمن هرگز نمی‌تواند در دل مردم ولایت مدار این منطقه تفرقه ایجاد کند.

 

خبرگزاری فارس: نظام جمهوری اسلامی هیچ تفاوتی میان اقوام ایرانی قائل نیست/وحدت رمز موفقیت

به گزارش حوزه دولت کمال مهر، حجت‌الاسلام محمود علوی عصر دیروز (چهارشنبه) در جمع سران عشایر شهرستان شادگان با تبریک آغاز هفته وحدت، اظهار داشت: در نظام جمهوری اسلامی ایران هیچ تفاوتی میان عرب، ترک، لر، ترکمن، کرد و سایر اقوام وجود ندارد.

وی خدمت به اهالی خوزستان و مردم شادگان را به دلیل وجود شخصیت‌های برجسته این خطه در نشر و گسترش مذهب شیعه در جهان وظیفه دولت دانست و گفت: انتخاب خوزستان به عنوان اولین استانی که رئیس جمهور به آن سفر کرده است  دلیلی بر اهمیت خوزستان است.

علوی با بیان اینکه خوزستان دروازه ورود مذهب تشییع در کشور است، ابراز امیدواری کرد: با تلاش دولت مشکلات اقتصادی و اشتغال جوانان این منطقه برطرف خواهد شد.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد تفرقه و شکست وحدت است، به آغاز هفته وحدت اشاره و بر لزوم حفظ وحدت میان اقوام مختلف تاکید کرد.

* دشمن نمی تواند با اقدامات توطئه آمیز خود در دل مردم شیعی و ولایت مدار این منطقه نفوذ کند

وزیر اطلاعات همچنین در همان روز در جمع گرم و صمیمی سران عشایر شهرستان شوش با بیان این که خطه خوزستان همواره در صف مقدم مبارزه با استعمار و استکبار جهانی بوده است، گفت: مردم غیور این استان بخصوص دلاوران عرب این خطه در طول ۸ سال دفاع مقدس به خوبی از مرزهای کشور دفاع کردند و دشمن را شکست دادند.

وی با بیان این که خوزستان به دلیل داشتن علمای دینی‌اش که نقش برجسته‌ای در گسترش فرهنگ تشیع داشته‌اند همواره مورد توجه این نظام است.

علوی بر عزم دولت برای رسیدگی به مشکلات مردم منطقه و همچنین شهرستان شوش و تلاش برای حل مسائل اقتصادی و اشتغال جوانان تاکید کرد و افزود: دشمن نمی تواند با اقدامات توطئه آمیز خود در دل مردم شیعی و ولایت مدار این منطقه نفوذ کند. این مردم همواره حافظ نظام بوده و هستند به همین دلیل دولت توجه ای ویژه‌ای به این منطقه دارد.

*باید وحدت خود را حفظ کنیم و فریب توطئه های دشمن را نخوریم

وی همچنین در جمع مردم سوسنگرد سلام مقام معظم رهبری و رئیس‌جمهور را به مردم این شهرستان رساند و گفت:  هرگز فداکاری جوانان برومند سوسنگرد در مقابل دشمنان  در طول ۸ سال دفاع مقدس را فراموش نمی‌کند.

وزیر اطلاعات خاطر نشان کرد: یکی از علت‌های اصلی انتخاب خوزستان به عنوان استان اول توسط هیئت دولت همین ابراز ارادت دولت به مردم استان خوزستان به خصوص مردم عرب این خطه است.

علوی تاکید کرد: به شما اعلام می‌کنم که ما به مردم این منطقه کاملاً اعتماد داریم و دشمن  هرگز نمی‌تواند در دل مردم ولایت مدار این منطقه تفرقه ایجاد کند.

وی با بیان این که در هفته وحدت به سر می بریم افزود: برای این که دشمن به خواسته های خود نرسد باید وحدت خود را حفظ کنیم و فریب توطئه های دشمن را نخوریم.

در پایان علوی از عزم دولت برای بر طرف کردن مشکلات مردم این منطقه خبر داد و گفت: وزارت اطلاعات و کارکنان آن افتخار می کنند که با تلاش شبانه روزی مانع توطئه های دشمن در تمامی کشور می‌شوند و آرامش را برای مردم ایران تامین می‌کنند.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=14771

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x