تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

مراسم یاد بود “معراجی‌‌ها” برگزار شد/ بازگشت “مهران مدیری” به تلویزیون/ “فرزاد حسنی” و “علی مرادی” تصادف کردند

  • کد خبر : 14697
  • 26 دی 1392 - 12:42
مراسم یاد بود “معراجی‌‌ها” برگزار شد/ بازگشت “مهران مدیری” به تلویزیون/ “فرزاد حسنی” و “علی مرادی” تصادف کردند

مراسم یاد بود کشته شدگان حادثه‌ی انفجار در پشت صحنه “معراجی‌ها” با حضور جمعی از مستولان و هنرمندان در مسجد بلال سازمان صدا و سیما برگزار شد.

به گزارش کمال مهر؛ در این هفته رادیو و تلویزیون با رویدادهای مختلفی همراه بود.

بنابر این گزارش؛ مهمترین رویداد این هفته رادیو و تلویزیون برگزاری مراسم یاد بود کشته شدگان حادثه‌ی انفجار در پشت صحنه پروژه “معراجی‌ها” با حضور جمعی از مسئولان، هنرمندان، سینماگران و خانواده جانباختگان و سایر مردم در مسجد بلال سازمان صداوسیما بود که یاد و خاطره آن پنج تن را گرامی داشتند.

همچنین موسسه سینمایی مقاومت و انقلاب اسلامی با انتشار بیانیه‌ای درگذشت پنج تن از سینماگران عرصه دفاع مقدس را در جریان ساخت فیلم سریال “معراجی‌ها” تسلیت گفت.

محمود رضوی تهیه‌کننده “معراجی‌ها” درخصوص وضعیت حال دو مصدوم گفت: حمید شهیدی از بیمارستان مرخص شده و مرتضی مولایی در بیمارستان بستری و تحت مراقبت‌های ویژه پزشکی است.

خودروی حامل “فرزاد حسنی” و “علی مرادی” در جاده چالوس دچار سانحه شد، مصدومان پس از این تصادف به سرعت به بیمارستان مدنی کرج منتقل شده‌اند و ساعاتی تحت مراقبت قرار گرفتند. خوشبختانه حال عمومی آنان خوب است و از بیمارستان مرخص شدند.

“آزاده نامداری” همسر “فرزاد حسنی” گفت: حال عمومی وی را پس از سانحه‌ای که در جاده چالوس برایش پیش آمد، مناسب توصیف کرد.

در دیگر رویداد این هفته، مجید زین‌العابدین مدیر شبکه سه با “مهران مدیری” جلسه‌ای در دفتر شبکه سیما داشت، مهمترین مطالبی که عنوان شد درباره حضور دوباره مدیری در شبکه سه سیما بود که مورد استقبال هر دو طرف قرار گرفت.

مهران مدیری در این خصوص بیانیه‌ای را نیز صادر کرد.

همسر “رضا رویگری” درخصوص وضعیت جسمانی وی گفت: با توجه به وجود لخته در سر وی وضعیت همسرم بسیار نگران کننده بود، اما به لطف خدا و دعای مردم پس از دریافت جواب آزمایش‌ها پزشک وی با اشاره به از بین رفتن خون بازگشت سلامتی “رضا رویگری” را تأیید کرد.

بعد از دو ماه تعطیلی برنامه رادیویی “جمعه ایرانی” به رادیو ایران بازگشت.

اسامی کاندیداهای بخش بین‌الملل، رشته صدا شامل صدابرداری و صداگذاری و بخش پویا نمایی سومین جشنواره جام جم اعلام شده مراسم اختتامیه سومین جشنواره بین‌المللی تلویزیون جام جم را “احسان علیخانی” اجرا کرد.

همچنین مراسم اختتامیه از شبکه سه سیما به طور مستقیم پخش شد.

در دیگر رویداد این هفته رادیو و تلویزیون، سریال تلویزیونی “چهار خونه” از رادیو فیلم به روی آنتن رفت.

اختتامیه سی‌ودومین جشنواره تئاتر فجر از شبکه چهار سیما به طور مستقیم پخش شد، این مراسم در قالب برنامه “مجله تئاتر” به روی آنتن رفت.

“نجفی” رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با “سید عزت‌الله ضرغامی” رییس سازمان صداوسیما دیدار کرد. در این جلسه به تأسیس شبکه گردشگری اشاره شد.

مراسم اختتامیه سومین جشنواره “جوانه” رادیو جوان در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار و از برگزیدگان تجلیل شد. در این مراسم مدیران و مسئولان صدا و هنرمندان حضور داشتند.

در دیگر رویداد این هفته؛ در نشست خبری از فصل دوم نخستین سریال اینترنتی ایران “نفوذ” با حضور عوامل و بازیگران رونمایی شد.

همچنین در نشستی عوامل سریال “یادآوری” درخصوص ساخت اولین سریال “آی فیلم” به گفتگو پرداختند.

رادیو فصلی با آغاز هفته‌ی وحدت “رادیو میلاد” را افتتاح کرد.

در دهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران از برگزیدگان یازدهمین جشنواره روابط عمومی برتر ایران تقدیر شد. در این مراسم جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز حضور داشت.

لوح تقدیر و تندیس جشنواره بین‌المللی روابط عمومی‌های برتر ایران از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به “علی اکبر خدابخش” مدیر روابط عمومی معاونت صدای سازمان صداوسیما اهدا شد.

 

 

 

باشگاه خبرنگاران

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=14697

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x