تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

بازی‌های جالب برای تلفن همراه +دانلود

  • کد خبر : 14193
  • 25 دی 1392 - 10:44
بازی‌های جالب برای تلفن همراه +دانلود

سیستم عامل های آندروید و ویندوز فون از جمله پر کاربردترین سیستم ها هستند. بازی های و سرگرمی های زیادی همه روزه برای این سیستم ها وارد بازار می شود که می توانند ساعت ها شما را به خود مشغول کنند.

 

 

 

به گزارش گروه خواندنی های کمال مهر، سیستم عامل های مختلف دارای برنامه ها و بازی های متفاوت هستند. هر روزه نیز بازی های جدیدی وارد بازار می شود که ویژگی های متفاوتی دارند. در این مطلب جدیدترین بازی های تلفن همراه را که برای سیستم عامل های متفاوت وارد بازار شده است مرور میکنیم.

اتوبان زامبی ها-اندروید

چند وقتی است که زامبی ها مبنای اعداف بسیاری از بازی ها هستند و این بازی نیز با این موضوع ارائه شده است. شما باید در این بازی به وسیله ی سلاح هایی که در اختیار شما گذاشته می شود از ماشینی که کنترل آن نیز در اختیار شماست در مقابل زامبی ها محافظت کنید، که البته کار آسانی نیست. لازم به ذکر است این بازی می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند. بازی دارای گرافیک قابل قبول و گیم پلی قوی می باشد.

این بازی را از اینجا دانلود کنید.

نارنجک انداز-اندروید

بازی بسیار سرگرم کننده نارنجک انداز می تواند ساعت ها شما را به خودش مشغول کند. این بازی به شما یک هدف کلی می دهد و آن هم اینکه باید با نارنجک هایی که در اختیار دارید تمامی دشمنان که در نقاط مختلف نقشه قرار دارند را نابود کنید. این بازی دارای فیزیک و گرافیک قابل قبول است.

این بازی را از اینجا دانلود کنید.

سودوکو – ویندوز فون ۸

سودوکو یکی از سرگرمی های جالب است که بسیاری به آن علاقه دارند و البته کسانی که واقعا آن را دوست دارند به هیچ عنوان نمی توانند لحظه ای از سودوکو دور باشند. برای ان دسته از افرادی که از تلفن های ویندوزفون استفاده می کنند و علاقمند سودوکو هستند بازی آن را با کیفیت بالا و اورجینال آماده کرده ایم.

برای دانلود این بازی اینجا را کلیک کنید.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=14193

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x