تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

انتصاب امام‌جمعه جدید ارومیه از سوی رهبر معظم انقلاب/ قریشی جایگزین حسنی شد

  • کد خبر : 14403
  • 25 دی 1392 - 20:04
انتصاب امام‌جمعه جدید ارومیه از سوی رهبر معظم انقلاب/ قریشی جایگزین حسنی شد

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور حکمی حجت الاسلام آقای سیّد مهدی قریشی را به امامت جمعه ی شهر ارومیه و نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی منصوب کردند.

 
خبرگزاری فارس: انتصاب امام‌جمعه جدید ارومیه از سوی رهبر معظم انقلاب/ قریشی جایگزین حسنی شد

به گزارش کمال مهربه نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ضمن تقدیر از مجاهدت و خدمات شایسته و انقلابی حجت الاسلام حسنی، با صدور حکمی حجت الاسلام آقای سیّد مهدی قریشی را به امامت جمعه ی شهر ارومیه و نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی منصوب کردند.

متن حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

جناب حجت الاسلام آقای سیّد مهدی قریشی دامت افاضاته

اکنون که جناب حجت الاسلام آقای حسنی دامت تائیداته امام جمعه ی محترم پس از سالها مجاهدت و تلاش صمیمانه و خدمات شایسته و انقلابی، از سِمت خویش کناره گیری کرده اند، جنابعالی را به امامت جمعه ی شهر ارومیه و نمایندگی خود در آذربایجان غربی منصوب می کنم.

مردم شریف آن استان در سالهای پس از انقلاب در آزمون دشوار مقابله با ضد انقلاب مسلّح و آتش افروز، امتحانی دشوار را با موفقّیت از سر گذرانده و با معرفت و صمیمیت، در صفوف مقدم مجاهدت، حضوری مومنانه داشته اند. اتحاد و یکپارچگی مردم مومن و آگاهی و بصیرت انقلابی در همه ی این سالها تاکنون توانسته است امنیت و آرامش را به آن استان مرزی هدیه کند. از جنابعالی انتظار می رود که با تلاش عالمانه و خردمندانه و با همکاری نسل جوان و با صفا و پر شور و گسترش خدمات فرهنگی و با بهره گیری از پایگاه رفیع نماز جمعه، گامهای استوار بیشتری در این صراط قویم بردارید. ارتباط وثیق با علمای اَعلام و برجستگان حوزه و دانشگاه و سلوک مردمی با قشرهای گوناگون، کمک فراوان به موفقّیت جنابعالی خواهد کرد. انشاءالله.

توفیق و بهروزی جناب آقای حسنی و جنابعالی را از خداوند متعال مسألت می کنم.

والسلام علیکم و رحمه الله

سید علی خامنه ای

۲۵/ دی ماه/ ۱۳۹۲

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=14403

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x