تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

ماسکی برای پاکسازی شش ها +عکس

  • کد خبر : 14026
  • 24 دی 1392 - 19:45
ماسکی برای پاکسازی شش ها +عکس

این ماسک توسط گروهی از طراحان چینی به سرپرستی “جیانگ جایو” ساخته شده است و در طرح اولیه کاملا مشابه با ماسک هایی است.

 

 

به گزارش گروه خواندنی های کمال مهر، یکی از وسیله های بسیار مناسب پزشکی ماسک هایی هستند که پزشکان توصیه می کنند در روزهای آلوده استفاده کنیم ولی همه این ماسک ها نمی توانند سلامت انسان را در تمام شرایط تضمین کنند و نیاز به پیشرفت های خاصی دارند.

یکی از نمونه ماسک ها تازه تولید شده به نام “ماسک فرار”  وسیله ای است که می تواند انسان ها را در شرایط سخت همراهی کرده و حتی سلامت آن ها را نسبت به گذشته بهبود ببخشد. این ماسک در اصل برای آتش سوزی ها و یا آلودگی بسیار ساخته شده است اما استفاده های مختلف هم می توان از آن کرد.

این ماسک توسط گروهی از طراحان چینی به سرپرستی “جیانگ جایو” ساخته شده است و در طرح اولیه کاملا مشابه با ماسک هایی است که این روزها در هر داروخانه ای می توان خریداری کرد و قیمت زیادی هم ندارد ولی نکته اصلی آن مایع جلوی ماسک است.

بر روی این ماسک یک بسته از مایعی خاص نصب شده است که قابلیت جذب ۹۹ درصدی آلودگی ها را دارد و ذرات خطرناک را به خود می کشد تا دیگر شش ها آسیبی نبینند. این مایه تمامی خطرات و سموم را در هوا گرفته و در خود نگه داری می کند و با تعویض مایع دوباره ماسک نو می شود.

این طرح تا به حال در مسابقات مختلفی شرکت داشته است و البته به عنوان یکی از طرح های برگزیده جشنواره آیدیاسیلور نیز شناخته می شود. ماسک فرار در شرایط ساده می توانند باعث تمیز شدن شش ها شوند زیرا مایع روی ماسک هواهای کثیف را از درون دهان نیز جذب می کند.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=14026

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x