تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

جشن بزرگ انقلاب ویژه کودکان و نوجوانان در البرز برگزار می شود

  • کد خبر : 13789
  • 23 دی 1392 - 10:59
جشن بزرگ انقلاب ویژه کودکان و نوجوانان در البرز برگزار می شود

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان از برگزاری جشن بزرگ انقلاب ویژه کودکان ونوجوانان در استان خبر داد

 

به گزارش کمال مهر، “صفی الله رمضانخانی” با اشاره به برنامه های در نظرگرفته شده برای ایام مبارک دهه فجر توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان افزود: مسابقه بزرگ استانی تصویرگری یک قصه از انقلاب و ثبت نام رایگان اعضای کتابخانه های کانون استان درایام الله دهه فجر از برنامه های این اداره کل است.

وی ادامه داد: فعالیت های ویژه گرامیداشت ایام الله دهه فجر درتمام مراکز کانون استان همانند سال های گذشته در سه زمینه فرهنگی ، هنری و ادبی اجرا خواهد شد و ضمن فضاسازی مناسب، دانش آموزان در این ایام از فعالیت های کانون بهره مند خواهند شد.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان این برنامه ها را شامل پرده خوانی انقلاب، شعر خوانی، معرفی شخصیت و وقایع دانست و اظهار کرد: حضور در گلزار شهدای استان و غبار روبی مزار شهدا با هدف آشنایی هر چه بیشتر اعضاء( کودکان ونوجوانان ) با فرهنگ ایثار و شهادت و رشادت های صورت گرفته در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از دیگر برنامه ها است.

رمضانخانی دیدار با خانواده شهدا را از دیگر برنامه های این کانون در دهه فجر انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: یکی ازاهداف مهم این یدارها معرفی الگوهای اصلح به کودکان ونوجوانان و آشنایی آنان با سبک زندگی و رفتار شهدا از زبان خانواده هایشان است.

حضور در مرقد مطهر رهبرکبیرانقلاب اسلامی امام خمینی (ره) وبرگزاری مسابقات هنری و ادبی در سطح استان از دیگر برنامه هایی بود که توسط این مسئول برای ایام دهه فجر اعلام شد.

وی افزود: طبق جمع بندی نظرات اعضا کمیته کودک ونوجوان دهه فجر استان قرار شد در این ایام مسابقات استانی ادبی و هنری در دو قالب هنری (نقاشی ) و ادبی (نوشتن خلاق ،شعر و داستان ) با موضوع انقلاب و دهه فجر و همچنین رهبری و ولایت در سطح استان توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شود .

رمضانخانی همچنین برگزاری کارگاه های مختلف در قالب نمایشگاه با فعالیت هایی نظیر قصه گویی، شعر خوانی، بازی و سرگرمی ،نقاشی و خوشنویسی با حضور مربیان کانون در فعالیت های سایر سازمان ها را از دیگر برنامه ها خاص گرامیداشت دهه فجر برشمرد.

 

 

 

پایگاه اطلاع رسانداری البرز

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=13789

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x