تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

سند راهبردی امور بانوان در استان البرز تدوین می‌شود

  • کد خبر : 13672
  • 22 دی 1392 - 11:12
سند راهبردی امور بانوان در استان البرز تدوین می‌شود

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری البرز بر اهمیت آموزش بانوان استان البرز تاکید کرد و گفت: سند راهبردی در زمینه امور بانوان استان تدوین می‌شود.

به گزارش کمال مهر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری البرز، مریم فلاحی‌نوید اظهار داشت: برای داشتن توسعه پایدار باید مشارکت‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی همه آحاد جامعه را افزایش دهیم که زنان بخش مهمی از این جامعه به شمار می‌روند.

وی با بیان اینکه نقش زنان در جامعه ما بسیار مهم است، ادامه داد: با وجود فعالیت‌هایی که در راستای بهبود وضعیت زندگی بانوان و خانواده در این استان انجام می‌شود، اما مشکلات زیادی در این بخش وجود دارد.

این مسئول یکی از اقدامات کوتاه‌مدت و میان‌مدت این دفتر را حمایت جدی از بانوان آسیب‌پذیر از طریق فروش محصولات آنان در بازارچه‌های خوداشتغالی عنوان کرد.

فلاحی‌نوید از جمله برنامه‌های میان مدت خود را، نگاه ویژه به ورزش بانوان ذکر کرد و گفت: در این راستا سند توسعه راهبردی ورزش جوانان استان تدوین شده که کار کارشناسی و برنامه‌ریزی جدی در حوزه ورزش بانوان استان را می‌طلبد.

وی گفت: درب دفتر بانوان به روی همه بانوان باز است و به همه بانوان استان قول می‌دهم برای حمایت از حقوق آنان از هیچ تلاشی دریغ نکنم.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=13672

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x