تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

۱۱ اسفند،‌ آغاز فروش اینترنت بلیت اتوبوس‌های بین‌شهری ویژه سفرهای نوروزی

  • کد خبر : 25319
  • 08 اسفند 1392 - 9:11
۱۱ اسفند،‌ آغاز فروش اینترنت بلیت اتوبوس‌های بین‌شهری ویژه سفرهای نوروزی

در آستانه نوروز ۹۳ و آغاز سفرهای نوروزی، پیش‌فروش اینترنتی بلیت اتوبوس‌‌های بین‌شهری از ۱۱ اسفند سال‌جاری و پیش‌فروش حضوری بلیت اتوبوس در سراسر کشور توأماً از ۱۸ اسفندماه آغاز می‌شود.

به گزارش  کمال مهر، محسن حاجی‌اسماعیلی مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر این سازمان با بیان این خبر افزود: متقاضیان می‌توانند جهت خرید بلیت اینترنتی به نشانی www.mosaferyar.ir و یا www.payaneh.ir و همچنین سایر سایت‌های ‌استانی و سایت‌های اختصاصی شرکت‌های حمل و نقل مسافر مراجعه کنند.

مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر افزود: پیش‌فروش حضوری بلیت در محل پایانه‌های عمومی مسافر و همچنین دفاتر مرکزی و دفتر فروش بلیت شرکتهای مسافربری تعدادی از دفاتر متمرکز در سطح شهر صورت می‌گیرد و نظارت بر نحوه عملکرد آنها توسط بازرسان ادارات کل استانی انجام می‌شود.

وی با اعلام این که ۱۱۰۰ دفتر در پایانه‌ها و مراکز شهری خدمات سفرهای نوروزی را به مسافران ارایه می‌دهند، افزود: باتوجه به هماهنگی‌های به عمل آمده در زمینه به‌کارگیری حداکثر ظرفیت ناوگان تحت پوشش شرکت‌ها و مؤسسات حمل و نقل مسافربری، تعداد ۱۹ هزار و ۵۰۰ دستگاه اتوبوس که غالباً از نوع VIP و ویژ هستند، ۳۵ هزار و ۹۰۰ دستگاه مینی‌بوس و ۳۵ هزار و ۸۰۰ دستگاه سواری کرایه به منظور جابه‌جایی مسافران نوروزی تأمین و تجهیز شده‌اند.

حاجی‌اسماعیلی طرح جابه‌جایی مسافران نوروزی را از ۲۵ اسفندماه لغایت ۱۵ فروردین ماه سال ۹۳ اعلام کرد و افزود: طرح ارتقای ایمنی سفرهای نوروزی مشتمل بر تمهیدات لازم در جهت سرویس‌دهی مناسب و مطلوب به هموطنان عزیز از سوی این سازمان تهیه و جهت اجرا به کلیه ادارات حمل و نقل و پایانه‌های سراسر کشور ابلاغ شد و امید است با همکاری سایر سازمان‌های خدمات‌دهنده به مسافران در جاده‌ها، امر جابه‌جایی روان و ایمن مسافران در ایام نوروز فراهم شود.

 

 

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=25319

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x