تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

دومین دوره المپیاد ورزشی البرز برگزار می‌شود

  • کد خبر : 13191
  • 21 دی 1392 - 8:55
دومین دوره المپیاد ورزشی البرز برگزار می‌شود

مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز از برگزاری دومین دوره المپیاد ورزشی این استان در دهه دوم بهمن ماه سال جاری خبر داد.

علیرضا جوانمردی اظهار داشت: با توجه به اینکه استان البرز تازه تاسیس است، برخی از فعالیت‌ها و برنامه‌های مربوط به حوزه ورزش در این استان نوپا بوده و باید تلاش بیشتری برای رسیدن به استان‌های دیگر انجام دهیم.

وی تصریح کرد: البته در همین مدت کوتاهی که از تاسیس استان البرز می‌گذرد، اقدامات و تلاش‌های بسیار خوبی صورت گرفته که یکی از آنها برگزاری نخستین دوره المپیاد ورزشی این استان در سال گذشته است.

مدیر کل ورزش و جوانان البرز افزود: در رقابت‌های سال گذشته بیش از ۳۰۰ ورزشکار در المپیاد ورزشی استان البرز شرکت داشتند و تلاش می‌کنیم امسال از نظر کمی و کیفی برگزاری این مسابقات بسیار مهم استانی رشد داشته باشد.

جوانمردی در پاسخ مبنی بر اینکه آیا امکانات و زیرساخت‌های لازم برای برگزاری این مسابقات فراهم شده است، گفت: با اقدامات انجام شده، تمام مقدمات و امکانات لازم فراهم شده و در حال حاضر آماده برگزاری المپیاد ورزشی استان البرز هستیم.

وی ادامه داد: این رقابت‌ها در هفت رشته مختلف و از دهم بهمن ماه سال جاری آغاز و به مدت ۱۰ روز به طول می‌انجامد که امیدواریم همزمانی با برگزاری مسابقات فوق با ایام الله مبارک فجر برای ورزش استان برکات بیشتری به همراه داشته باشد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز اظهار داشت: رقابت‌های فوق در چهار رشته اختصاصی آقایان که عبارت است از کشتی، والیبال، فوتسال و پینگ‌پنگ و سه  رشته ویژه بانوان یعنی آمادگی جسمانی، پینگ پنگ و والیبال برگزار خواهد شد.

جوانمردی افزود: تیم‌های ورزشی شهرها و شهرستان‌های مختلف استان و همچنین تیم‌های شهرهای اقماری و توابع شهرستان کرج در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت.

وی در پایان تاکید کرد: به طور قطع برگزاری منظم رقابت‌های المپیاد ورزشی استانی در البرز، منجر به شناسایی نخبگان

ورزشی به ویژه استعدادها در سنین پایه شده و می‌تواند در توسعه ورزش استان نقش بسیار مهمی داشته باشد.

 

 

 

 

فارس

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=13191

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x