تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

آخرین روز جشنواره عمار با “گام‌های شیدایی” به پایان می‌رسد

  • کد خبر : 13301
  • 21 دی 1392 - 10:34
آخرین روز جشنواره عمار با “گام‌های شیدایی” به پایان می‌رسد

امروز شنبه ۲۱ دی‌ماه در آخرین روز از جشنواره فیلم عمار، ۶ فیلم «گام‌های شیدایی»، «سرگردون»، «چند شاخه گل مریم»، «جای خالی»، «چهارشنبه لعنتی» و «فرشتگاه قصاب» اکران می‌شوند.

به گزارش کمال مهر؛ امروز شنبه ۲۱ دی‌ماه در آخرین روز از جشنواره فیلم عمار، ۶ فیلم «گام‌های شیدایی»، «سرگردون»، «چند شاخه گل مریم»، «جای خالی»، «چهارشنبه لعنتی» و «فرشتگاه قصاب» در سال‌های ۲ و ۳ سینما فلسطین اکران می‌شوند. همچنین نشست «سوژه‌های سینمایی اقتصاد مقاومتی» با حضور محسن مقصودی در ساعت ۱۶ در سالن شماره ۳ سینما فلسطین برگزار می‌شود.

طبق اعلام دبیرخانه چهارمین جشنواره مردمی فیلم عمار مراسم اختتامیه این جشنواره نیز امروز ساعت ۱۸ در سالن شماره ۱ سینما فلسطین برگزار می‌شود. در این مراسم از فرج الله سلحشور به پاس یک عمر مجاهدت فرهنگی تقدیر و تجلیل به عمل می‌آید. حضور در این مراسم برای عموم آزاد است.

حامد زمانی نیز در مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره مردمی فیلم عمار ترانه جدیدی با نام «پایداری» را اجرا می‌کند. این خواننده که ترانه «گزینه های روی میز» او در افتتاحیه جشنواره عمار با استقبال مخاطبان همراه شده بود این بار و در مراسم اختتامیه ترانه دیگری با نام «پایداری» را با موضوع شهدای هسته‌ای برای اولین بار اجرا می‌کند. ترانه «پایداری» را میلاد عرفان پور سروده است. این ترانه به شهیدان هسته‌ای مصطفی احمدی روشن و مجید شهریاری تقدیم شده است.

باشگاه خبرنگاران
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=13301

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x