تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
0

بارش برف و باران در اکثر جاده‌های کشور/ترافیک در همه محورها روان است

  • کد خبر : 13304
  • 21 دی 1392 - 10:37
بارش برف و باران در اکثر جاده‌های کشور/ترافیک در همه محورها روان است

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا در تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی کشور از ترافیک روان در کلیه محورها و بارش برف و باران در اکثر جاده‌های کشور خبر داد.

سرهنگ حمیدی در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور اظهار داشت: براساس آخرین تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارت تصویری سامانه‌های هوشمند ترافیک شمار بر خط وگشت‌های شعب راهداری سراسر کشور در حال حاضر در کلیه جاده‌های کشور ترافیک روان و عادی حاکم است و تاکنون گزارشی مبنی بر بار ترافیکی دریافت نشده است.

وی در ادامه با اشاره به آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور بیان داشت: براساس آخرین گزارش‌های دریافتی از وضعیت جوی جاده‌های کشور در حال حاضر در اکثر محورهای استان خوزستان، لرستان، بوشهر و جنوب استان فارس بارش پراکنده باران و لغزندگی معابر اعلام شده است.

سرهنگ حمیدی افزود: همچنین در استان‌های چهارمحال و بختیاری، کرمانشاه، همدان، فارس، لرستان، مرکزی، کهکیلویه و بویر احمد، اکثر محورهای استان زنجان و در استان آذربایجان غربی محورهای سردشت و خوی و در استان اصفهان محورهای نجف‌-آباد، الیگودرز، موته و خمین و در استان قزوین گردنه آوج بارش برف اعلام شده و تردد با زنجیر چرخ انجام می‌شود.

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا خاطرنشان کرد: مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به صورت شبانه روزی و با شماره تلفن‌های ۸۸۵۵۵۵۵ و ۱۲۰ به صورت شبانه ‌روزی پاسخگوی آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان خواهد بود.

 

 

باشگاه خبرنگاران

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=13304

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x