تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

سخت ترین نقطه دنیا برای بازدید کجاست؟ +عکس

  • کد خبر : 12999
  • 20 دی 1392 - 12:13
سخت ترین نقطه دنیا برای بازدید کجاست؟ +عکس

افرادی که در این جزیره زندگی می کنند به نظر می رسد ایده ای از اتفاقات در دنیا ندارند و همچنان به مانند انسان های اولیه زندگی می کنند.

به گزارش گروه خواندنی های کمال مهر، توریست ها سالانه به نقاط مختلف دنیا سفر می کنند و همیشه پول های خود را سعی می کنند در راه بازدید از جاذبه های طبیعی و تاریخی خرج کنند. جزایر یکی از نقاطی هستند که سالانه انسان های بسیاری را به خود جذب می کنند.

جزیره “سنتینل شمالی” یکی از نقاط خاصی در دنیاست که شاید توریست های بسیاری دوست داشته باشند به آن سفر کنند ولی در اینجا یک نکته خاص وجود دارد زیرا کسی نمی تواند وارد این جزیره بشود و ورود انسان های متمدن به این جزیره ممنوع شده است.

افرادی که در این جزیره زندگی می کنند به نظر می رسد ایده ای از هیچ اتفاق در دنیا ندارند و همچنان به مانند انسان های اولیه زندگی می کنند. آن ها از انسان های متمدن دوری می ورزند و هرگونه نزدیک شدن خارجی ها را با تیر و سنگ جواب می دهند.

تمام این جزیره از درخت پوشیده شده است و زیبایی منحصر به فردی دارد. به گفته محققان به نظر می رسد انسان ها از ۶۰ هزار سال پیش تا به امروز در این جزیره زندگی کرده اند و جمعیت آن ها می تواند عددی میان ۴۰ تا ۵۰۰ باشد ولی دقیق آن مشخص نیست.

این جزیره میان میانمار و اندونزی واقع شده است و در سال ۲۰۰۴ دچار تسونامی شد ولی باز هم مردمان آن از پذیرایی گروه نجات و هلی کوپترهای نجات اجتناب کرده  و با سنگ به سراغ آن ها رفتند.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=12999

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x