تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

برخی فرزندان شهدای ترور با اعضای هیات پارلمانی انگلیس دیدار کردند

  • کد خبر : 12989
  • 20 دی 1392 - 12:07
برخی فرزندان شهدای ترور با اعضای هیات پارلمانی انگلیس دیدار کردند

تنی چند از خانواده شهدای ترور امروز پنجشنبه در محل ساختمان مشروطه مجلس واقع در بهارستان با هیات پارلمانی انگلیس دیدار و به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.

 

 

به گزارش حوزه سیاست خارجی کمال مهر، تنی چند از خانواده شهدای ترور امروز پنجشنبه در محل ساختمان مشروطه مجلس واقع در بهارستان با هیات پارلمانی انگلیس دیدار و به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.

دبیرکل بنیاد هابیلیان در دیدار با هیات پارلمانی انگلیس با اشاره به ترور بیش از ۱۲۰۰۰ نفر از مردم ایران توسط سازمان تروریستی منافقین عنوان کرد: این سازمان از این جهت با سایر سازمانهای تروریستی متفاوت است که رسماً در کشورهای اروپایی دفتر دارد و برخی از ترورهای خود را هم از همان دفاتر بر عهده می گرفته است.

براساس این خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هابیلیان(خانواده شهدای ترور کشور)، وی افزود: آمار کشته شده های ما طبق آن چیزی که داریم و ثبت کردیم ۱۷۱۶۰ نفر است و این آمار در گزارش گزارشگر سازمان ملل هم ثبت شده است.

فرزند شهید هاشمی نژاد در ادامه ضمن اشاره به آزادی عمل منافقین در کشورهای اروپایی خطاب به نمایندگان پارلمان انگلیس گفت: عملکرد منافقین در اروپا و انگلیس چه در زمانی که در لیست گروه‌های تروریستی قرار داشتند و چه بعد از خروج از آن، به هیچ وجه تغییری نکرده است و سرکرده این گروهک با استفاده از امکانات دولت‌های اروپایی در حال تردد در کشورهای اروپایی برای ایجاد تنش است.

“سید محمدجواد هاشمی نژاد” همچنین این سوال را مطرح نمود: با توجه به گزارشات بین‌المللی راجع به تخلفات مالی و قاچاق انسان توسط سازمان منافقین چرا بعضی از نمایندگان پارلمان انگلیس از این گروه حمایت می کنند؟

در ادامه “کرمی” همسر شهید علی‌محمدی نیز که در این دیدار حضور داشت به ذکر برخی ویژگی‌های اخلاقی و علمی همسر شهید خود پرداخت.

فرزند “شهید میربهزاد شهریاری” که پدر خود را در حادثه انفجار دفتر حزب جمهوری از دست داده نیز با اشاره به شهادت ۷۲ تن از یاران انقلاب در جریان هفت تیر ۱۳۶۰ از هیات پارلمانی انگلیس پرسید: شما چه احساسی داشتید اگر یک شبه ۷۲ نفر از دوستان و نخبگان کشورتان را از دست می‌دادید؟

رئیس هیات پارلمانی انگلیس سپس ضمن عرض تسلیت به خانواده شهدای ترور از آنها به خاطر شرکت در این دیدار تشکر کرد.

جک استراو همچنین با ذکر اینکه می خواهد از رنج خانواده قربانیان ترور صحبت کند، خاطرنشان کرد که در سالیان گذشته با بسیاری از قربانیان ترور در جهان دیدار کرده است.

بن والاس یکی دیگر از نمایندگان هیئت پارلمانی انگلیس نیز تصریح کرد: تروریستها نمی توانند با اقدامات غیرقانونی و ترور به اهداف خود دست یابند.

وی اجازه صحبت به قربانیان ترور را یکی از مهمترین برنامه‌های کشورش علیه تروریسم دانست.

یکی دیگر از نمایندگان پارلمان انگلیس هم در واکنش به صحبت‌های خانواده شهدای ترور ضمن ابراز نگرانی از ترور دانشمندان هسته‌ای نقش منافقین را در ترورهای صورت گرفته در ایران محکوم کرد.

وی با نقل از یکی از دوستان خود که از وضعیت منافقین آگاه بود افزود: دولتی که مجاهدین خلق تشکیل دهند سرکوب گرترین دولت در جهان خواهد بود.

وی همچنین به فریب نمایندگان پارلمان انگلیس توسط منافقین اشاره کرد و افزود: اعضای مجاهدین خلق در چند پاراگراف اول طومار خود یک مطالبی را می‌آورند که همه محکوم می‌کنند و متاسفانه برخی از همکاران من بدون اینکه صفحه دوم را بخوانند آن را امضا می‌کنند غافل از اینکه در آخرین خط از صفحه دوم حمایت از این گروه را گنجانده‌اند.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=12989

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x