تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

از اجرای تاکتیک جدید بر روی موشک S200 تا ماجرای فرماندهی نیروی هوایی

  • کد خبر : 12992
  • 20 دی 1392 - 12:09
از اجرای تاکتیک جدید بر روی موشک S200 تا ماجرای فرماندهی نیروی هوایی

اجرای تاکتیک جدید بر روی موشک S200 از اوایل سال ۹۳، ماجرای فرماندهی نیروی هوایی از زبان رئیس بنیاد شهید، اظهارات سردار حجازی درباره همکاری ایران و آمریکا برای مبارزه با القاعده، اعلام وصول طرح تقویت و توسعه بسیج رسانه، مقدمه چینی برای ورود بزرگ‌ترین جاسوس دنیا به کشور، اظهارات رئیس پدافند غیرعامل درباره ضرورت پیگیری نقض حاکمیت کشور در حوزه سایبری، اظهارات مهم وزیر دفاع و نجات نفتکش‌های ایرانی از دست دزدان دریایی از مهم‌ترین اخبار دفاعی- امنیتی در هفته گذشته بود.

 

 

 

 

به گزارش خبرنگار دفاعی – امنیتی کمال مهر، مهم‌ترین اخبار این حوزه در هفته گذشته به شرح ذیل است:

چگونه شوخی همسر شهید لشگری به حقیقت پیوست؟

عکس اول همسرم بود در کنار مرد جوانی که پسرم بود. نمی‌توانستم باور کنم این جوان همان پسر ۴ ماهه‌ای است که وقتی از او جدا شدم حتی نمی‌توانست درست بنشیند. خدایا چه لحظه شیرینی و چه لطف خوبی نصیب من کردی!

اجرای تاکتیک جدید بر روی موشک S200 از اوایل سال ۹۳

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی از اجرای تاکتیک جدید بر روی موشک S200 در اوایل سال آینده خبر داد.

ابتکارات شهید ستاری در دفاع از حریم هوایی قابل تدریس در دنیاست

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با اشاره به اینکه ابتکارات شهید ستاری در بحث دفاع از حریم هوایی کشور با امکانات بسیار پایین انجام شد، گفت: نیروی هوایی مشکلات عدیده‌ای در حوزه بهره برداری از تجهیزات خود داشت و همه این مشکلات دست به دست هم داد تا در سالهای آخر جنگ ابتکارات جدیدی برای هدایت جنگ انجام شود، لذا شهرت شهید ستاری به خاطر این ابتکارات است.

ماجرای فرماندهی نیروی هوایی و گفتگوی دکتر روحانی با ستاری و بابایی

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به ویژگی‌های شهیدان سانحه هوایی ۱۵ دی ۷۳، گفت: دکتر روحانی که در طول جنگ قائم مقام آیت‌الله هاشمی رفسنجانی بود، بابایی و ستاری را برای فرمانده نیروی هوایی معرفی کرده بود، اما هرکدام از این دو خواستار فرماندهی نفر دیگر بودند و اصلا حب دنیا نداشتند.

اظهارات سردار حجازی درباره همکاری ایران و آمریکا جهت مبارزه با القاعده

سردار حجازی درجمع خبرنگاران، گفت: اگر عراق برای مبارزه با القاعده کمک بخواهد به وی کمک می‌کنیم اما مشترک با آمریکا خیر.

القاعده مولود آمریکا؛ مروج وحشیانه‌ترین روش‌های تروریستی به نام اسلام

عده‌ای تصور می‌کنند “القاعده” با آمریکا واقعاً می‌جنگد اما حقیقت این است که “القاعده” خود را دشمن آمریکا جلوه می‌دهد تا در سوریه، عراق، لبنان، پاکستان، افغانستان و سایر کشورهای اسلامی، سیاست‌های آمریکا را به پیش ببرد و با نفوذ انقلاب اسلامی ایران و مبارزه واقعی امت اسلام با شیطان بزرگ، مقابله کند.

سازمان بسیج رسانه تهران بزرگ ۲۴دی افتتاح می‌شود/اعلام وصول طرح تقویت و توسعه بسیج رسانه با امضای ۱۳۸ نماینده

رئیس سازمان بسیج رسانه، با اشاره به اعلام وصول طرح تقویت و توسعه بسیج رسانه با امضای ۱۳۸ نماینده مجلس، گفت: ۲۴ دی در تهران همایشی با حضور جمع گسترده‌ای از اصحاب رسانه و فعالان رسانه‌ای برگزار و طی آن سازمان بسیج رسانه تهران بزرگ نیز افتتاح خواهد شد.

مقدمه چینی برای ورود بزرگترین جاسوس دنیا به کشور / وقتی با اختیار خودمان جاسوس وارد می‌کنیم!

تلاش برای حضور گوگل در ایران در حالی قوت می‌گیرد که این موتور جستجوگر بعد از تکذیب اتهامات وارده اعتراف کرد از طریق سرویس “نمای خیابانی” (street view) خود به مدت سه سال به جاسوسی در امور شخصی افراد پرداخته است.

ضرورت پیگیری نقض حاکمیت کشور در حوزه سایبری/حفاظت و صیانت از مردم در برابر انواع تهدیدها

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، با اشاره به مجموعه سیاست‌های دولت باید در حمایت و حفاظت از حوزه مردم در بخش اقتصاد به شکلی سازماندهی شود که تاثیر تهدید دشمن را کاهش دهد، گفت: در جلسه با وزیر امور خارجه گفتم که نقض حاکمیت کشور در حوزه سایبری اتفاق می‌افتد و طبیعتا وزارت امور خارجه بایستی نسبت به این امور حساس باشد.


جایی برای عقب‌نشینی در مذاکرات نیست/در بخش سلاح‌های مقابله با آمریکا در اوج توان هستیم

وزیر دفاع با بیان اینکه در بخش سلاح‌های مقابله با آمریکا در اوج توان هستیم،‌ گفت: امروز ملت ما در سایه ارتباط قوی ایمانی مردم با رهبری و اعتقاد دینی مکتب اسلام و تشیع سرخ علوی در همه حوزه‌ها از جمله حوزه دفاعی مقتدر است.

نجات نفتکش ایرانی از چنگ ۱۲ فروند قایق تندرو دزدان دریایی

معاون عملیات نیروی دریایی ارتش از نجات یک فروند نفتکش ایرانی از چنگ دزدان دریایی توسط تیم اسکورت و ناوگروه بیست و هشتم نداجا خبر داد.

نجات دو کشتی ایرانی در دو روز با دفع حمله ۲۰ قایق دزدان دریایی

جانشین معاون عملیات نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه صبح امروز بار دیگر حملات پیاپی دزدان دریایی به یک فروند کشتی ایرانی ناکام ماند، گفت: با عملیات به موقع تیم اسکورت و عملیات ویژه و حضور به موقع ناوگروه بیست و هشتم در منطقه، دزدان دریایی متواری شدند.

“شریفی‌راد” از بهترین‌های خنثی‌کنندگان موشک و بمب در دوران دفاع مقدس بود

روابط عمومی ارتش طی پیام تسلیتی به جامعه هنری تاکید کرد: جواد شریفی راد که از جان برکفان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بود، یکی از بهترین‌های خنثی سازان موشک و بمب در دوران دفاع مقدس بشمار می‌رفت.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=12992

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x