تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

عابدینی: مایلی‌کهن یک استغفار و یک عذرخواهی به من بدهکار است

  • کد خبر : 12732
  • 19 دی 1392 - 9:24
عابدینی: مایلی‌کهن یک استغفار و یک عذرخواهی به من بدهکار است

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان گفت: مایلی‌کهن یک استغفار و یک عذرخواهی به من بدهکار است.

 

خبرگزاری فارس: عابدینی: مایلی‌کهن یک استغفار و یک عذرخواهی به من بدهکار است

کمال مهر:امیر عابدینی در مورد مزایده گذاشتن ساختمان مرکزی داماش گیلان توسط مسئولان قضایی اظهار داشت: دستوری که از سوی قوه قضائیه صادر شده این است که املاکی که به نام شخصی مه‌آفرید امیرخسروی است ولو اینکه در اختیار شرکت‌ها باشد برای پرداخت بدهی‌های بانکی‌اش به مزایده گذاشته شود، املاکی که شریکی نداشته باشد و به نام خود مه‌آفرید باشد. ساختمان مرکزی داماش هم همین شرایط را دارد البته با توجه به اینکه این ساختمان دفتر مرکزی باشگاه بوده فروش آن سخت است، زیرا مردم رشت به آن الفتی دارند.

وی ادامه داد: از سویی دیگر ما قرارداد دو ساله برای استقرار در ساختمان مرکزی باشگاه داماش داریم و هر خریداری که بیاید این مسئله را به او خواهیم گفت زیرا دو سال ما مستأجر این ساختمان خواهیم بود. در این ساختمان سالن بدنسازی آشپزخانه و رستوران باشگاه را تأسیس کرده بودیم با این حال اگر قرار بر تخلیه آن باشد مشکلی نیست و در ساختمان‌های دیگر شرکت مستقر خواهیم شد.

عابدینی در مورد واگذاری باشگاه داماش گیلان گفت: باشگاه داماش گیلان واگذار نمی‌شود زیرا حساب و کتاب‌های مشارکتی دارد اما تیم‌های باشگاه را می‌توان واگذار کرد و حق امتیاز آنها را فروخت. برای باشگاه‌ها مدیر تسویه می‌گذارند تا شرایط آنها مشخص شود.

وی ادامه داد: با اشخاص مختلفی برای فروش حق امتیاز تیم صحبت کرده‌ایم که فرد خریدار باید بودجه امسال و سال گذشته را بدهد، بدهی خارجی تیم بیشتر از ۱۰۰میلیون نیست ولی به کادر فنی و بازیکنان تیم بزرگسال و پایه بدهکاریم.

عابدینی در مورد قیمت واگذاری تیم داماش گیلان گفت: سال گذشته این قیمت ۴.۵میلیارد بود اما با توجه به شرایطی که باشگاه دارد و بدهی‌های آن بیشتر شده قطعاً از قیمت تیم کسر می‌شود.

مدیرعامل باشگاه داماش در مورد اینکه محمد مایلی‌کهن گفته بود او بابت ترانسفر جهانبخش به تیم‌های هلندی پول گرفته است، گفت: بله من همان زمان هم که جهانبخش ترانسفر شد به خود فارس گفتم که ۲۱۰هزار یورو بابت این ترانسفر نصیب باشگاه شده است که تمامی این پول تبدیل به ریال شد و به باشگاه پرداخت شد من حتی یک ریال هم بابت انتقال جهانبخش برنداشته‌ام مایلی‌کهن یک استغفار و یک عذرخواهی به من بدهکار است زیرا که او خود فردی مؤمن است اما به اشتباه گفته که من قرارداد ۶۰۰میلیون تومانی با باشگاه داماش دارم که اینگونه نیست.

وی ادامه داد:‌ من ۶۰۰ میلیون تومان به باشگاه داماش قرض داده‌ام که ۱۵۰ میلیون تومان آن نیز چک برگشتی قوی‌دل است. پول‌هایی که از جیب شخصی و دوستانم گرفته‌ام و به باشگاه داده‌ام جزو طلب من از باشگاه است و من قرارداد ۶۰۰میلیونی ندارم.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=12732

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x