تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

کشف کارگاه غیرمجاز بسته بندی تخم مرغ در کرج

  • کد خبر : 12168
  • 17 دی 1392 - 20:20
کشف کارگاه غیرمجاز بسته بندی تخم مرغ در کرج

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان البرز از کشف یک کارگاه بسته بندی غیرمجاز تخم مرغ در حیدرآباد کرج خبر داد.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان البرز در گفتگو با «کمال مهر» ؛به دنبال دریافت گزارش های مردمی مبنی بر وجود، کارگاه  غیر مجاز چاپ روی تخم مرغ و بسته بندی در حیدر آباد کرج؛این موضوع در دستور کار بازرسین این اداره قرار گرفت.

وی گفت:بعد از ظهر امروز(سه شنبه) طی حکمی توسط قاضی تعزیرات کرج و  با حضور بازرسان این اداره و اداره نظارت بر اماکن ناجا و کارشناس اداره دامپزشکی با حضور در محل ؛ طی دستور قاضی این کارگاه پلمپ گردید.

رستمی اظهار داشت:در این کارگاه ،حدود یک تن تخم مرغ که در شرایط کاملاً غیر بهداشتی و نامناسب بسته بندی می شد کشف و ضبط گردید.

وی در ادامه افزود : فعالیت های غیرمجاز  انجام شده در این کارگاه توسط بازرسین واحد بازرسی و نظارت اصناف صورتجلسه و تشکیل پرونده شد و  برای اعمال قانون به مراجعه ذیربط ارجاع گردید .

رمضان رستمی، از شهروندان خواست به منظور جلوگیری از انجام فعالیتهای غیرقانونی در سطح استان البرز ، در صورت مواجه شدن با اینگونه موارد ، تخلف انجام شده را با شماره تماس(۵- ۰۲۶۳۲۲۱۸۱۵۴) به واحد بازرسی و نظارت اصناف استان اعلام نموده و یا حضوراً به آدرس:کرج میدان آزادگان ابتدای خیابان برغان واحد بازرسی و نظارت اصناف استان البرز مراجعه نمایند  و یا با شماره “۱۲۴” تماس حاصل نموده و تخلف مورد نظر را اعلام نمایند.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=12168

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x