تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

هیئت‌رئیسه استعفای نمایندگان خوزستان را اعلام وصول نکرده است

  • کد خبر : 12066
  • 17 دی 1392 - 12:06
هیئت‌رئیسه استعفای نمایندگان خوزستان را اعلام وصول نکرده است

رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان گفت: هیئت‌رئیسه تاکنون استعفای نمایندگان استان خوزستان در صحن علنی را اعلام وصول نکرده که در صورت اعلام وصول، این موضوع در صحن علنی بررسی و در صورت رای موافق نمایندگان با استعفای ما نمایندگان موافقت خواهد شد.

“جواد سعدون‌زاده” نماینده مردم آبادان، در گفتگو با خبرنگار پارلمانی کمال مهر، در خصوص استعفای نمایندگان مجمع استان خوزستان، گفت: علی‌رغم تذکرات، صحبت‌ها و رایزنی‌هایی که انجام شد، لایحه بودجه پیشنهادی استان خوزستان در زمینه اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‌ای و عمرانی کاهش بسیار چشمگیری نسبت به قانون بودجه سال ۹۲ داشته لذا نمایندگان استان خوزستان متوسل به استعفا شدند.

وی افزود: بحث انتقال آب رود کارون  و کاهش اعتباراتی که به پروژه‌های عمرانی از دلایل بود که مجمع نمایندگان استان خوزستان  را وادار به استعفا کرد.

رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان تصریح کرد: با وجود همه تذکراتی که نمایندگان مجلس خوزستان در خصوص انتقال آب سرشاخه‌های کارون به هیئت دولت و وزرا داده بودند، اما عملا هیچ اقدام موثری در این زمینه از سوی دولت صورت نگرفته و علاوه بر این در بودجه سال ۹۳ برای این طرح، اعتبار جداگانه‌ای تعریف شده است.

سعدون‌زاده اظهار داشت: متاسفانه در بودجه امسال اعتبارات استان خوزستان به شدت کاهش یافته است و ۶۰ درصد از آنچه پیش بینی کرده بودیم کمتر است، این در حالی است که استان خوزستان با ۵ میلیون جمعیت، هم اکنون با مشکلات عدیده ای مواجه است و برای رفع این محرومیت‌ها باید بودجه خاصی از سوی دولت به استان خوزستان اختصاص داده شود.

نماینده مردم آبادان با اشاره به تحویل استعفای نمایندگان استان خوزستان به دلیل عدم اعتبارات لازم به این استان در لایحه بودجه ۹۳ یادآور شد: هیئت‌رئیسه تاکنون استعفای نمایندگان استان خوزستان در صحن علنی را اعلام وصول نکرده که در صورت اعلام وصول، این موضوع در صحن علنی بررسی و در صورت رای موافق نمایندگان با استعفای ما نمایندگان موافقت خواهد شد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=12066

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x