تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

قلعه‌نویی: ۹۰ را ندیدم ولی کار نکونام بچه‌گانه بود/نمی‌توانم بازیکن را با زنجیر نگه دارم

  • کد خبر : 12167
  • 17 دی 1392 - 19:39
قلعه‌نویی: ۹۰ را ندیدم ولی کار نکونام بچه‌گانه بود/نمی‌توانم بازیکن را با زنجیر نگه دارم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: کار نکونام بچگانه بود که در برنامه ۹۰ آن صحبت‌ها را مطرح کرد.

 

خبرگزاری فارس: قلعه‌نویی: 90 را ندیدم ولی کار نکونام بچه‌گانه بود/نمی‌توانم بازیکن را با زنجیر نگه دارم

به گزارش کمال مهر، امیر قلعه‌نویی در حاشیه تمرین استقلال در جمع خبرنگاران در مورد دیدار با استقلال خوزستان گفت: استقلال خوزستان یک تیم خوب و قوی است و هر بازی هم شرایط خاص خودش را دارد. استقلال خوزستان یکی از تیم‌های خوب لیگ است که ما را در اهواز برد و با یک فوتبال خوب برد و شانسی هم مقابل ما پیروز نشد. آنها با فوتبال تاکتیکی بر ما پیروز شدند پس ما یک بازی سخت داریم. استقلال خوزستان مربی خوبی مثل ویسی دارد.

وی ادامه داد: با کمک خدا و اهل بیت هم اکنون در صدر جدول هستیم و باید هفته به هفته جلو برویم. برخی شلوغ می‌کنند و می‌گویند استقلال صدرنشین است اما ما باید کار خودمان را انجام بدهیم.

سرمربی آبی‌پوشان در مورد وضعیت محرومان و مصدومان استقلال نیز گفت: محروم نداریم اما مصدوم زیاد داریم می‌دانم چه کسانی هستند اما باید روزانه گزارش پزشکی آنها به من برسد. باید از کمیته پزشکی استقلال هم تشکر کنم که فداکارانه کار می‌کند. کلینیک دکتر نوروزی به طور کامل در اختیار باشگاه استقلال است و از دکتر نوروزی، دکتر ستوده و سرکار خانم محمدی تشکر می‌کنم. ما ۵- ۶ مصدوم داریم که به بازی با استقلال خوزستان نمی‌رسند.

قلعه‌نویی در مورد دربی پایتخت گفت: خواهش می‌کنم در مورد این بازی صحبت نکنید. اجازه بدهید هفته به هفته جلو برویم.

سرمربی استقلال در مورد بحث جدایی نکونام و صحبت‌هایی که شب گذشته در ۹۰ مطرح شد، گفت: من با جواد تلفنی حرف زدم اما این را باید ابتدا بگویم که نه من و نه هیچ کدام از بازیکنان و کادر استقلال منتی بر سر استقلال و مردم نداریم اگر منتی هست آنها باید بر سر ما بگذارند. شاید برخی از این تماشاگران که در اینجا حضور دارند ۲۰ هزار تومان هم در جیبشان نداشته باشند ولی به اینجا می‌ایند و سرما را تحمل می‌کنند و برای بازگشتشان هم در مضیقه باشند. آنها عاشق واقعی هستند. سرمایه اصلی ما هم همین مردم هستند.

وی ادامه داد: نباید سر مردم منتی بگذاریم. نکونام هم کار بچگانه‌ای کرد که در برنامه ۹۰ آن صحبت‌ها را مطرح کرده است البته من شب‌ها زود می‌خوابم و برنامه را ندیدم اما شنیدم صحبت‌هایی مطرح شده است. باید بگویم هر انتقالی یک فلسفه‌ای دارد.فتح‌الله‌زاده به من زنگ زد و گفت‌ نکونام می‌خواهد برود، من گفتم نظر خودت چیست که فتح‌الله‌زاده ۳ بار گفت مخالفم.

وی ادامه داد: اگر بازیکن بخواهد برود باید منافع باشگاه و بازیکن را در نظر گرفت و شرایط را سنجید اما اینکه به یکباره نکونام سر از ۹۰ درآورد کار بسیار بد و بچگانه‌ای کرد، این مسئله را به خودش هم گفتم. اصلا  قلعه‌نویی صد در صد اشتباه کرد، این مسئله باید درون خانواده حل شود. من مربی بعد از ۳ سال آمده‌ام تیمی را بسته‌ام مگر عقلم ناقص است که تیم خودم را برهم بزنم. اصول دفاعی و پوششی را به بازیکنان یاد داده‌ام و زوج‌های تیمم را تشکیل داده‌ام تا یک بازیکن مثمرثمر شود البته قبل از آن هم مثرثمر بوده است اما بر اساس افکار تاکتیکی من هماهنگ شود.

قلعه‌نویی تصریح کرد: استقلال ۶۷ – ۶۸ سال قدمت دارد و از من کوچک تا بزرگان زیادی برای این باشگاه زحمت کشیده‌اند. هر آمدنی هم یک رفتنی دارد. مگر من با جدایی منتظری مخالفت نکردم صراحتا گفتم با جدایی منتظری مخالفم اما رفت. در مورد نکونام هم فتح‌الله‌زاده گفت که مخالفم اما گفتم باشگاهی که می‌خواهد باید فکس بزند و ما شرایطش را بسنجیم و شرایط تیم را هم در نظر بگیریم اما من از رسانه‌ها و فتح‌الله‌زاده شنیدم که او می‌خواهد برود. در نهایت من و فتح‌الله‌زاده با هم رفیقیم البته او مدیر ورزشی است و من خیلی مسائل را با او و همچنین با پورحیدری در میان می‌گذارم و صحبت می‌کنم. باید در مورد این مسئله هم جلسه می‌گذاشتیم تا منافع باشگاه و بازیکن و شرایط تیم را در نظر می‌گرفتیم.گذشته از رفاقت من و فتح‌الله‌زاده باید بگویم که فتح‌الله‌زاده هم ۲۰ سال در فوتبال است و کارش را بلد است.

قلعه‌نویی در مورد اینکه آرش برهانی بر سر تمرین حاضر می‌شود یا نه، گفت: خبر ندارم.

سرمربی استقلال در مورد اینکه نکونام ظاهرا از القابی که به پژمان منتظری داده شده است ناراحت است،گفت: گفتم که باید فکس باشگاهی که خواهان نکونام است به ما ارسال می‌شد و منافع باشگاه و بازیکن را در نظر می‌گرفتیم و بعد تصمیم‌گیری می‌کردیم. فتح‌الله‌زاده خودش با این انتقال مخالف بود. من هم حرفهایم را به طور کلی زدم و گفتم که زحمت کشیده‌ام تا تیم آماده شود اما وقتی بازیکنی بخواهد برود، می‌رود مگر منتظری نرفت، با زنجیر که نمی‌شود بازیکن را نگه داشت. من البته از قرارداد نکونام و تبصره‌ای که دارد خبر ندارم.

قلعه‌نویی در مورد اینکه گفته می‌شود یکی از داخل باشگاه اطلاعات غلط می‌دهد و می‌خواهد استقلال را بهم بریزد، گفت: به این مسائل ورود نکنید و برای خودمان حاشیه‌سازی درست نکنیم. دو دو تا چهارتا می‌شود. الان هم می‌گویم من با فتح‌الله‌زاده و پورحیدری باید جلسه بگذارم و همچنین عزیزان هیأت مدیره را هم در جریان قرار بدهیم و تصمیم‌گیری کنیم.من مربی که قدرت اخراج یک بازیکن را ندارم.مربی می‌تواند بازیکن را از حضور در تمرین منع کند. برهانی اشتباهی کرده است که کمیته انضباطی باشگاه در موردش تصمیم‌گیری می‌کند و من هم باید با او برخورد کنم زیرا در غیر این صورت سنگ روی سنگ بند نمی‌شود. او کار بچگانه‌ای انجام داد. من باید با او برخورد می‌کردم.

قلعه‌نویی در مورد قلیان کشیدن بازیکنان تیم زیر ۲۲ سال و اینکه در تیم‌های دیگر هم چنین اتفاقی می‌افتد، گفت: من ندیده‌ام، من به همکارانم توصیه می‌کنم که مراقبت‌های لازم را انجام دهند. سرپرست ما تا دو سه ساعت در لابی می‌نشیند، کریم بوستانی هم حضور دارد البته به عقیده من این مسائل نباید عمومی شود. آیا در جاهای دیگر جامعه ایراد نیست و فقط فوتبال را می‌بینیم ضمن اینکه هتل باید امانتدار باشد. شفیعی یکی از دوستانم است و من حتما به او زنگ می‌زنم و می‌گویم کارش درست نبوده. هتل باید امانتدار باشد، بهرحال خانواده‌ها به آنجا می‌روند. او می‌توانست حق و حقوقش را بگیرد اما نباید این کار را انجام می‌داد. او باید یک میلیون تومانی که داشت را می‌گرفت نه اینکه چنین رفتاری انجام بدهد.

وی در مورد حضور تونی در استقلال گفت: بگذارید بیاید تا ببینیم خدا چه می‌خواهد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=12167

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x