تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
0

اجماع مجمع روحانیون مبارز برای لیدری آیت‌الله هاشمی در انتخابات صحت ندارد

  • کد خبر : 12025
  • 17 دی 1392 - 11:37
اجماع مجمع روحانیون مبارز برای لیدری آیت‌الله هاشمی در انتخابات صحت ندارد

دبیرکل مجمع روحانیون مبارز خبر اجماع این مجمع برای لیدری آیت‌الله هاشمی در انتخابات را تکذیب کرد.

 

 

 

 

 

کمال مهر:”حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجید انصاری”  پیرامون فعالیت‌های انتخاباتی مجمع روحانیون مبارز اظهار داشت: در این مجمع تاکنون بحث انتخاباتی مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری نداشته‌ایم.

وی درباره خبری مبنی بر اینکه مجمع روحانیون مبارز آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را برای لیدری مجلس خبرگان رهبری انتخاب کرده است، تصریح کرد: تاکنون بحث‌های انتخاباتی را شروع نکرده‌ایم، و این خبر صحت ندارد.

گفتنی است؛ در جریان برگزاری نشست مجمع روحانیون مبارز در تهران با محوریت مجلس خبرگان رهبری، آنها به این جمع‌بندی رسیده‌اند که در این انتخابات هاشمی رفسنجانی را به عنوان لیدر خود قرار دهند.

جوان نوشت: یک منبع مطلع که نخواست نامش فاش شود، گفت: روحانیون مبارز در این جلسه گفته‌اند از آنجا که فرد شاخصی برای مجلس خبرگان نداریم، چاره‌ای نیست جز اینکه پشت سر هاشمی حرکت و روی کسانی سرمایه‌گذاری نماییم که مورد نظر وی باشد.

جوان همچنان مدعی شد: آ‌ن‌ها در همین زمینه تصمیم گرفته‌اند روی فرزندان برخی علما و آیت‌الله‌زاده‌ها سرمایه‌گذاری کنند. مجمع روحانیون در این جلسه ضمن اذعان تلویحی به نداشتن پایگاه مردمی، با تأکید بر اینکه قرار نیست اکثریت مجلس خبرگان را تصاحب کنیم، گفته‌اند که همین که بتوانیم یک اقلیت قوی به دست آوریم خیلی خوب است.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=12025

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x