تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

دستیار ارشد بابک زنجانی دستگیر شد

  • کد خبر : 11896
  • 16 دی 1392 - 20:52

روز گذشته از دفتر کار دستیار ارشد بابک زنجانی بازرسی به عمل آمده و وی بازداشت شد.

به گزارشمجله شبانه کمال مهر، در حالیکه برخی رسانه های جهت دار طی چند روز گذشته بارها بصورت کذب از آزادی بابک زنجانی خبرداده بودند، با دستگیری دستیار ارشد بابک زنجانی، اراده دستگاه قضایی بر رسیدگی قاطع نمایان شد.

یک منبع آگاه در دستگاه قضا در گفت‌وگو فارس با اعلام این خبر گفت: عصر روز گذشته (یکشنبه ۱۵ دی‌ماه) با توجه به تحقیقات تکمیلی، دستور بازرسی از محل کار دستیار ارشد بابک زنجانی صادر شد.

وی افزود: در این بازدید اسناد و مدارک موجود در این محل واقع در خیابان زنجان مورد ارزیابی قرار گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، این در حالی است که گفته می‌شود ح – ش.م دستیار اول بابک زنجانی پس از بازرسی از این محل بازداشت شده است.

ح-ش.م بعنوان سخنگوی بابک زنجانی ظاهر شده بود در حالی بازداشت گردید که به نظر می رسد این پرونده ابعاد گسترده تری یافته است.

“ش.م” که یک فعال اقتصادی در کیش بود و به کار کشاورزی در گلخانه می پرداخت. به گفته خود در سال ۱۳۹۰ در حال ورشکستگی بود که با بابک زنجانی آشنا می شود و زنجانی با پرداخت ۴۳ میلیارد تومان دیون پروژه تجار کیش که تحت مدیریت “ش.م” قرار داشت وی را از بحران مالی رهایی می بخشد و از این پس “ش.م” بعنوان یکی از اعضای اصلی کارتل اقتصادی بابک زنجانی به فعالیت می پردازد.

“ش.م” در سال ۱۳۸۸ به اتفاق “ح. م” مشهور به رعیت بعنوان عضو هیات مدیره پروژه تجار کیش انتخاب شده بودند که بعد از بحران مالی این پروژه بابک زنجانی وارد شده و علاوه بر تملک پروژه کیش از این دونفر بعنوان دستیاران خود استفاده می کند.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=11896

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x