تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

خبر انفجار و به شهادت رسیدن زائران ایرانی در عراق تکذیب شد

  • کد خبر : 11662
  • 15 دی 1392 - 12:59
خبر انفجار و به شهادت رسیدن زائران ایرانی در عراق تکذیب شد

کمال مهر: سازمان حج و زیارت وقوع انفجار در مسیر حرکت زائران ایرانی در عراق و به شهادت رسیدن جمعی از آن‌ ها را تکذیب کرد.

 

به گزارش کمال مهر، ساعاتی پیش، برخی منابع خارجی از وقوع یک انفجار در شهر مقدادیه‌ ی عراق و در مسیر حرکت یک اتوبوس حامل زائران ایرانی که از مرز ایران به سمت نجف در حال حرکت بود و همچنین به شهادت رسیدن ۱۰ زائر ایرانی براثر انفجار خودروی بمب‌ گذاری‌ شده و مجروح شدن ۳۰ نفر دیگر خبر دادند.

اما حجت‌ الاسلام والمسلمین مهدی شهسواری – مدیرکل حوزه‌ ی ریاست و مدیر روابط عمومی سازمان حج و زیارت – به استناد پیگیری‌ های نماینده‌ی این سازمان در عراق، این خبر را تکذیب کرد و  گفت: دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت در عراق از طریق منابع اصلی عراقی پیگیر این سانحه بوده، اما تا ساعت ۱۱ صبح امروز (یکشنبه، ۱۵ دی‌ ماه) هیچ انفجاری که منجر به شهادت و مجروح شدن‌ زائران شده باشد‌، گزارش نشده است و به‌نظر می‌رسد این خبر کذب باشد.

او افزود: ما این موضوع را از طریق منابع اصلی در عراق پیگیری کردیم. دفتر نمایندگی سازمان حج در عراق از مقامات این کشور در این‌باره سوال کرده و تا ساعت ۱۱ صبح امروز هیچ انفجاری گزارش نشده است.

 

 

 

 

ایسنا

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=11662

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x