تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

ستاره‌های پرسپولیس و چهره‌های شاخص ورزش و هنر در جشنی بزرگ + تصاویر

  • کد خبر : 11525
  • 15 دی 1392 - 11:03
ستاره‌های پرسپولیس و چهره‌های شاخص ورزش و هنر در جشنی بزرگ + تصاویر

مراسم جشن پنجاهمین سالروز تاسیس پرسپولیس با حضور انبوه پیشکسوتان و بزرگان تاریخ فوتبال پرسپولیس و چهره های سرشناس عرصه ورزش و هنر کشور برگزار شد.

 

 

 

به گزارش گروه ورزش کمال مهر در مراسم پنجاهمین سالروز تاسیس پرسپولیس بسیاری از اسطوره ها، بزرگان و پیشکسوتان پرسپولیس در سالن همایش های برج میلاد حضور یافته و گرمابخش ضیافت پنجاهمین سالروز تاسیس پرسپولیس بودند.

در این مراسم که بیش از هزار نفر حضور داشتند سالن همایش های برج میلاد مملو از جمعیت بود و بسیاری از حاضرین در مراسم ایستاده و سرپا نظاره گر این جشن بزرگ بودند.

همچنین نفرات شاخصی از عرصه سیاست، هنر و ورزش کشور نیز در این مراسم حضور یافته بودند.

عبدالحسین مختاباد خاونده کشورمان و  عضو شورای شهر ، عباس جدیدی عضو شورای شهر و کشتی گیر اسبق تیم ملی ، عبدالله موحد قهرمانی اسبق کشتی ایران و جهان ، نصیری نیا مدال آور ایران در رشته وزنه برداری ، محمدرضا طالقانی رئیس اسبق فدراسیون کشتی ، محمد دادگان و پهلوان  روسای اسبق فدراسیون فوتبال و  مسئولان اسبق فدراسیون فوتبال در زمان مدیریت محمد دادگان ، حشمت مهاجرانی ، حسین هدایتی ، رضا غیاثی ، حسین شمس ، جمشید زارع ، صادق درودگر ، اکبر غمخواز ، سازگار نژاد ، سیدضیاءالدین شجاعی برهان ، نامی وزیر سابق ارتباطات و عضو فعلی هیئت مدیره پرسپولیس ، احمد نجفی ، لاله اسکندری ، بهنوش بختیاری ، سروش صحت  ،شبنم قلی خانی ، اشکان خطیبی و تعداد دیگری از هنرمندان کشورمان ، حسن روشن ، نصرالله عبدالهی ، اکبر کارگرجم و مهدی فنونی زاده بازیکنان و ستاره های سابق تیم فوتبال استقلال و چهره های سرشناس دیگری از عرصه ورزش ، هنر و سیاست کشور در این مراسم حضور داشتند و محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه و علی ضیاء مجری مراسم در بخشی از مراسم از آنها و حضورشان یاد کردند و این نفرات مورد تشویق حاضران قرار گرفتند.

اغلب بزرگان پرسپولیس در دهه های مختلف در این مراسم حضور یافته و در پایان مراسم نیز تمامی پیشکسوتان حاضر در سالن برای تجلیل از محمد دادگان توسط محمد رویانیان به جایگاه ویژه فراخوانده شدند.

تجلیل از مدیران و سرمربیان سابق پرسپولیس و چهار مرد سال فوتبال آسیا

مراسم جشن پنجاه سالگی پرسپولیس پس از تلاوت قرآن و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران و سخنان آغازین علی ضیاء مجری شبکه سوم سیما ، اختصاص به سخنرانی محمد رویانیان داشت.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در سخنان خود ضمن خیرمقدم به پیشکسوتان و مهمانان ویژه مراسم درباره فعالیت های خود در باشگاه پرسپولیس و تلاش برای تبدیل کردن تیم به باشگاه سخنانی را ایراد کرد.

پس از صحبت های محمد رویانیان کلیپی از تاریخچه پرسپولیس در دهه های مختلف برای حاضرین پخش شد و سپس جعفر کاشانی دقایقی به نمایندگی از پیشکسوتان پرسپولیس به ایراد سخنرانی پرداخت.

پخش کلیپی از مستند هویت سرخ که به زودی در شبکه نمایش خانگی برای هواداران عرضه خواهد شد و همچنین اجرای برنامه توسط هنرمندان از جمله بخش های دیگر این مراسم بود.

در ضیافت پنجاه سالگی پرسپولیس از مدیران سابق پرسپولیس تجلیل و قدردانی شد. حبیب کاشانی به علت بیماری و کسالت در این مراسم حضور نیافته بود و مراتب سپاس خود را از طریق علی ضیاء مجری برنامه اعلام داشت. اکبر غمخوار یکی از مدیرانی بود که در این مراسم حضور یافت و از وی تقدیر شد.

همچنین از سرمربیان ایرانی تاریخ پرسپولیس نیز توسط محمد رویانیان و بزرگان تاریخ پرسپولیس تجلیل و قدردانی به عمل آمد. علی دایی که در میان تشویق حاضران در سالن همایش های برج میلاد حضور یافته بود پس از گذشت ۳۰ دقیقه از مراسم سالن را ترک کرد. بیوک وطنخواه ، همایون بهزادی ، علی پروین ،  حمید استیلی و یحیی گل محمدی از جمله مربیانی بودند که توسط محمد رویانیان ، حسین کلانی ، جعفر کاشانی ، رضا وطنخواه و هادی طاووسی و تعداد دیگری از پیشکسوتان از  آنها تجلیل و قدردانی شد.

همچنین از چهار مرد سال فوتبال آسیا تجلیل و قدردانی به عمل آمد که همگی بازیکن سابق پرسپولیس بودند. خداداد عزیزی که پس از بازی ابومسلم با پرواز راهی تهران شده بود در مراسم حضور یافت و مورد تشویق حاضران قرار گرفت و از وی تجلیل و قدردانی شد.

هادی مهدوی کیا نیز به نمایندگی از مهدی مهدوی کیا که در سفر روسیه به سر می برد در جایگاه ویژه حضور یافت.

علی کریمی به دلیل بازی تراکتورسازی در این مراسم حضور نداشت.

علی دایی نیز به هنگام تجلیل از بازیکنانی که مرد سال آسیا شدند حضور نداشت.

همچنین در این مراسم از وازگن سفریان و ادموند بزیک دو بازیکن سابق پرسپولیس و مارکار آقاجانیان مربی تیم ملی کشورمان در سال نوی مسیحی تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

همچنین سلیم رهبر خواننده جوان کشورمان نیز ترانه ای درباره پرسپولیس اجرا کرد.

پایان بخش مراسم جشن پنجاه سالگی پرسپولیس اجرای ترانه و سرود توسط علیزاده خواننده مطرح کشورمان بود.

تقدیر معاون اجرایی رئیس جمهور و باشگاه پرسپولیس از دکتر محمد دادگان

یکی از بخش های اصلی این مراسم تجلیل از دکتر محمد دادگان رئیس اسبق فدراسیون فوتبال بود که با شکوه خاصی برگزار شد.

محمد دادگان پیشکسوت پرسپولیس و رئیس سابق فدراسیون فوتبال یکی از چهره های ویژه حاضر در سالن همایش های برج میلاد بود که حضورش در این مراسم جلوه خاصی به جشن پنجاهمین سالروز تاسیس پرسپولیس داده بود.

محمد دادگان که در این سالها کمتر در محافل ورزشی حضور داشته است درپی دعوت محمد رویانیان و ملاقات امروز با وی در مراسم پنجاهمین سالروز تاسیس پرسپولیس حضور یافت و به طور ویژه از وی تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

سید ضیاءالدین شجاعی برهان معاون اسبق وزارت بازرگانی و عضو اسبق هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس به هنگام تجلیل از محمد دادگان متنی را قرائت کرد که اختصاص به تقدیر شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهور داشت.

شریعتمداری در متن پیام خود اعلام کرده بود در جشن پنجاهمین سالروز تاسیس پرسپولیس به پاس ۴۰ سال فعالیت مستمر محمد دادگان در فوتبال ایران از وی به عنوان بازیکن با اخلاق فوتبال ایران و مدیر موفق ورزش کشور تجلیل و قدردانی خواهد شد.

همچنین محمد رویانیان به هنگام تجلیل و قدردانی از محمد دادگان از تمامی پیشکسوتان و چهره های شاخص حاضر در مراسم دعوت به عمل آورد که در این بخش از مراسم در جایگاه ویژه حضور داشته باشند.

پهلوان دبیر اسبق فدراسیون فوتبال نیز به همراه محمد دادگان در این مراسم حضور یافته بود.

برخی از ارگان های ورزشی و شرکت های اقتصادی تابلوفرش های زیبایی را به پاس زحمات و خدمات محمد دادگان به وی اهدا کردند.

پس از تجلیل از محمد دادگان کیک پنجاهمین سالروز تاسیس پرسپولیس توسط همایون بهزادی پیشکسوت محبوب پرسپولیس بریده شد و شمع پنجاهمین سالروز تاسیس نیز توسط همایون بهزادی همزمان با سالروز تولدش فوت شد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=11525

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x