تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

پیشگویی های جالب نوستراداموس عرب برای سال ۲۰۱۴

  • کد خبر : 11162
  • 14 دی 1392 - 11:31
پیشگویی های جالب نوستراداموس عرب برای سال ۲۰۱۴

ستاره شناس مغربی که ادعا می شود به دلیل چند پیشگویی معروف از جمله در باره حوادث یازدهم سپتامبر، به نوستراداموس عرب شهرت یافته ، بارزترین پیشگویی های خود برای سال ۲۰۱۴ میلادی را اعلام کرد.

گروه بین الملل کمال مهرعبدالعزیز الخطابی ” در گفت و گو با شبکه تلویزیونی فرانس ۲۴ گفت که وی مدعی غیب گویی و آگاهی از عالم غیب نیست بلکه پیشگویی های وی نشات گرفته از مبانی ریاضی و نقشه های نجومی است.
وی در پیشگویی خود افزود که بهار عربی در کشورهای عربی تا سال ۲۰۱۵ میلادی ادامه خواهد یافت و سپس به برخی از کشورهای اروپایی منتقل خواهد شد.
این پیشگوی مشهور عرب درباره آینده آمریکا گفت: آمریکا شروع به پس رفت اقتصادی و سپس فروپاشی خواهد کرد و بازارها با شکست و رکود روبرو خواهد شد و این وضعیت باعث بهار آمریکایی خواهد شد.
وی براساس محاسبات نجومی خود گفت: آمریکا شاهد آتشی در داخل و خارج خواهد بود و آشوب و اغتشاش را به علت قیام (مردمی) به خود خواهد دید که در جریان آن مردم خواهان سرنگونی کاخ سفید خواهند شد و آمریکایی ها نارضایتی خود را از سیاست آمریکا در قبال اسرائیل ابراز خواهند داشت و در آینده نزدیک دلار حدود ۹۰ درصد ارزش خود را از دست خواهد داد.
الخطابی همچنین از “وقوع حمام خون در هند” خبر داد و گفت که سوریه شاهد نبردهای خونینی خواهد بود و یک آتشفشان مملو از دود سیاه در مرکز لبنان سربر می آورد و سپس (این کشور) به دو بخش تقسیم می شود.
وی گفت: اسرائیل (فلسطین اشغالی) در آینده شاهد حمله ای از ساحل غربی و مشرق عربی خواهد بود و همچنین اروپا و کشورهای خاورمیانه بویژه کشورهای حوزه خلیج فارس روابط خود را در همه سطوح سیاسی و اقتصادی و نظامی تقویت خواهند کرد.
الخطابی همچنین “ظهور خیل عظیمی از زنبورها را که منبع آن مشخص نیست” پیش بینی کرد.
وی درباره کشور مغرب گفت که این کشور در دهانه آتشفشانی است که ممکن است در هر لحظه منفجر شود و دولت جدید عبدالاله بن کران با خطر مواجه است زیرا بحرانی در بین احزاب تشکیل دهنده آن روی خواهد داد و دولت در آستانه فروپاشی است و سال ۲۰۱۴ میلادی سال مرگ و میر درخصوص شماری از سران احزاب خواهد بود.
الخطابی بدون مشخص کردن سالی گفت که جهان در آینده شاهد دستاوردهای علمی قابل توجهی خواهد بود پیش گویی کرد که دانشمندان به داروهای جدیدی برای بیماریهای لاعلاج مثل ایدز و سرطان دست خواهند یافت.
وی پیشگویی کرد که تحقیقات علمی پاسخ های دقیقی برای چندین بیماری نظیر جنون گاوی یا بیماری های منتقل شونده از حیوانات به انسان بیابند و درمقابل بیماریهای جدید و بیماری های پوستی ظهور می کند.
الخطابی درباره علم کیهانی نیز گفت که کشف های بزرگی از جمله در زمینه موجودات زنده و مخلوقات دیگر در خارج از منظومه شمسی روی خواهد داد.
وی پیرامون روابط مغرب و الجزایر گفت که این روابط بعد از یک سری تنش و بحران چندین سال شاهد آغاز گشایش در سال ۲۰۱۵ میلادی خواهد بود و همچنین از امکان کسب نتایج خوبی توسط تیم ملی فوتبال الجزایر در جام جهانی برزیل خبر داد و گفت که این تیم “کارهای زیبایی” انجام خواهد داد.
منبع: العالم
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=11162

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x