تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

شهاب حسینی در نقش پیرمرد تاریخی+عکس

  • کد خبر : 11225
  • 14 دی 1392 - 12:10
شهاب حسینی در نقش پیرمرد تاریخی+عکس

شهاب حسینی امسال با اولین فیلمش به عنوان کارگردان به جشنواره فجر می آید. فیلمی با عنوان «ساکن طبقه وسط» که فیلمنامه اش از محمدهادی کریمی است.

کمال مهر: شهاب حسینی امسال با اولین فیلمش به عنوان کارگردان به جشنواره فجر می آید. فیلمی با عنوان «ساکن طبقه وسط» که فیلمنامه اش از محمدهادی کریمی است.

شهاب در این فیلم در ۳۸ نقش مختلف بازی کرده؛ نقشهایی که از شیخ صنعان و مولانا گرفته تا سهروردی و زکریای پیامبر را دربرمی گیرد و شهاب در قامت این کاراکترها یک سفر سینمایی کاملا جذاب را پیموده است.

داستان فیلم که یک طنز فلسفی است درباره نویسنده جوانی است که وارد یک خانه سه طبقه شده و در آن خانه با اتفاقات جالب و عجیبی روبرو می‌شود.فرهاد اصلانی، بابک حمیدیان، طناز طباطبایی، ساره بیات، کامبیز دیرباز، حسین محب‌اهری، بهنوش بختیاری، حسین یاری، علی شادمان، مانی کسرائیان، مهدی فقیه، کیانوش گرامی، هنگامه قاضیانی، بهناز جعفری و سحر قریشی از جمله بازیگران «ساکن طبقه وسط» هستند که امیر سمواتی تهیه‌کننده‌ی آن است. جالب اینکه نویسنده فیلمنامه یعنی محمدهادی کریمی هم در این فیلم در نقش یک روانپزشک بازی کرده است!

شهاب از اواخر شهریورماه فیلمش را کلید زده و حدودا دو ماهی کار فیلمبرداری را ادامه داد. شهاب با همراهی مرتضی علی عباس میرزایی و علی مترصد تدوین کار را به پایان رساند و این روزها هم کار صداگذاری «ساکن طبقه وسط» در حال انجام است تا فیلم به جشنواره برسد.

شبکه ایران
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=11225

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x