تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

این شرکت غیرقانونی است!+سند

  • کد خبر : 6897
  • 21 مهر 1392 - 8:38
این شرکت غیرقانونی است!+سند

کفش غیر ایرانی’ تن تاک ‘ توسط شرکت غیر قانونی سپیده ماهان به فروش می رسد و متاسفانه تبلیغ تلویزیونی ان همچنان ادامه دارد!!

 

به گزارش باشگاه خبرنگار شهروندی «کمال مهر»جمعی از تولید کنندگان و کارآفرینان استان البرز از بی اعتمادی مردم در تولیدات این استان سخن به میان می آورند و طی نامه های متعددی خواستار پیگیری مسئولان امرمی باشند، منجمله نامه نگاری به نمایندگان مردم استان البرز در مجلس شورای اسلامی  و وزیر بهداشت و در مان و آموزش پزشکی  وقت و پیشین، که متأسفانه تا کنون هیچگونه تحرکی از طرف این مسئولین و دستگاه های ذیربط صورت نگرفته است.

نامه کارآفرینان و تولیدکنندگان به نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی
         نامه به وزیربهداشت وقت
طبق گزارشات مبسوط سایتهای خبری منجمله سایت «تابناک»و با افشای پشت پرده کلاهبرداری ۴۵۰ میلیاردتومانی  شرکت (سپیده ماهان)متأسفانه در ادامه بی توجهی  و غفلت دستگاه های نظارتی و  مسئولین صداو سیما ،همچنان محصولات این شرکت با حجم تبلیغاتی بالایی دررسانه ملی  در حال  پخش می باشد.
جهت مشاهده در اندازه اصلی کلیک کنید.
پس از  آشکار شدن ماهیت شرکت «سپیده ماهان »، کمیته فنی و قانونی آرایشی بهداشتی وزارت بهداشت ،پروانه محصولات شرکت سپیده ماهان را باطل کرد و متعاقب آن، حق صدور پروانه ها را از دانشگاه علوم پزشکی ،البرز سلب نمود و در اقدام تکمیلی، سازمان غذا و دارو هم طی نامه‌ای به تاریخ دوازدهم تیر ماه به رئیس سازمان صداوسیما(تصویر ذیل)،خواستار توقف تبلیغ محصولات شرکت سپیده ماهان شد.
نامه معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و داروقبلی به رئیس سازمان صدا و سیما
*بلاتکلیفی برخورد با سودجویان !
مسئله مهم و قابل تأمل  تبلیغات و ادامه فروش محصولات این شرکت در حجم گسترده می باشد و این  امر  فشل بودن دستگاه های اجرایی کشوررا به اثبات می رساند.و موضوعی که نباید به سادگی از کنار آن گذشت جان انسان هایی است که با پول افراد سودجو خرید فروش می شود و متاسفانه  برای مسئولین این گونه معضلات و سودجویی های کلان در کل، اهمیتی ندارد .لذا در دادگاه قضاوت مردم ،مسئولین هم به نوعی شریک جنایات این افراد کلاهبردار می باشند! کما اینکه بارها شاهد محاکمه مسئولینی بوده ایم که در دستگاه قضا در کنار مجرمین و کلاهبرداران به میز محاکمه کشانده شده اند ، لذا این بار هم از دستگاه قضایی کشورخواستار پیگیری جدی این شبکه مافیایی که اینچنین به ضعم لغو مجوز همچنان در صدر تبلیغات و فروش محصولات خود به سر می برند! می باشیم.
*شریف است به جان ادمیت
در انتهای  این گزارش ،فارغ از همه پیگیری های صورت گرفته از طرف کار آفرینان و تولید کنندگان استان البرز و با پافشاری بر این موضوع که اعتبار تولیدکنندگان و کارآفرینان استان البرز در میان آحاد  مردم از دست رفته است؛  مسئله  مهم تر، «جان انسان» هاست که در کشور ما  بی ارزش ترین و کم بها ترین متاع بشمار می آید …!
 و سوالات قابل تأملی که  توان پاسخگویی به آن کار دشواریست، لذا با اوضاع احوال در پیش روی «بی ارزشی جان انسان ها در کشور مان»مصیبت عظمایست که جزو مسائل غیرقابل حل در جامعه  مطرح می باشد، و رسانه ملی هم گاهی اوقات با فراغ بال به سمت حقیقت پیش می رود ، اما آیا پیگیری  به اثبات رساندن این مطلب که «جان انسان» ها در کشور ما مسئله ای پر اهمیت است ، نه از توان  برنامه هایی مانند، “شوک”  برمی آید، و نه از “۲۰:۳۰” با صرفاً جهت اطلاع و “سرزده “هایش و نه حتی دکتر حیدری در” پایش” هم از پس این مسئله  بر نخواهند آمد! الا بیداری و دور اندیشی مسئولینی که در این اجتماع در حال زندگی هستند و خود نیز با این نوع مخاطرات قطعاً درگیر خواهند شد! به امید روزی که  مسئولین فقط  به وظایفشان  صادقانه جامع عمل بپوشانند!
*چه خوش گفت سعدی شیرین سخن:
تن ادمی شریف است به جان ادمیت    نه همین لباس زیباست نشان ادمیت
اگر ادمی به چشم است و دهان و گوش و بینی   چه میان نقش دیوار و میان ادمیت؟
انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=6897

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
3
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x