تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

نظر مهاجم سابق استقلال درباره آبی پوش شدن منشا

  • کد خبر : 221353
  • 17 بهمن 1397 - 8:38
نظر مهاجم سابق استقلال درباره آبی پوش شدن منشا

مهاجم اسبق استقلال گفت: فکر می‌کنم زمین پیکان بیشتر از خود این تیم رقیب استقلال باشد.

علی موسوی

به گزارش «کمال مهر»، علی موسوی در خصوص شرایط حال حاضر تیم استقلال گفت: استقلال اول فصل را بد شروع کرد اما روی هم رفته قبل از تعطیلی لیگ روند صعودی پیدا کرد و هرچه به پایان نیم‌فصل نزدیک شدیم بازی بهتری ارائه داد و امتیازات بهتری جمع کرد. تعطیلات لیگ برای استقلال می‌تواند یک نقطه مثبت باشد که نقاط ضعفش را پوشش داد تا در نیم‌فصل دوم امتیازات از دست رفته نیم‌فصل اول را جبران کند. امیدوارم خریدهای جدید با چشمان باز انجام شده باشد نه به خاطر فشار هواداران و آنها برای بهتر شدن عملکرد تیم مفید باشند.

موسوی در مورد نفرات تازه وارد استقلال گفت: روی مهره‌های جدید استقلال نمی‌توانیم پیش‌بینی داشته باشیم ما هم فقط فیلم‌های آنها را دیده‌ایم. امیدوارم این فیلم‌ها برای گذشته نزدیک باشد و این نفرات بتوانند در جام باشگاه‌های آسیا و بازی‌های لیگ برتر کمک حال استقلال باشند.

مهاجم اسبق استقلال در خصوص آبی‌پوش شدن گادوین منشا مهاجم فصل پیش پرسپولیس گفت: از بین بازیکنان جدید تنها می‌توانیم در مورد منشا صحبت کنیم او بازیکن خوبی است در آسیا برای پرسپولیس خیلی مثمرثمر بود. منشا بازیکن بی‌حاشیه و حرفه‌ای است که امیدوارم در استقلال هم بدرخشد.

وی افزود: به نظرم او تنها بازیکن در دسترسی بود که شفر با شناخت کامل می‌توانست جذبش کند. منشا یک بازیکن پرتحرک و تکنیکی است امیدوارم شفر بتواند از او خوب استفاده کند شاید منشا در اوایل کار به مشکل بخورد اما فکر می‌کنم در استقلال می‌تواند جا بیافتد و به تیم کمک کند. امیدوارم منشا همانطور که در پرسپولیس بود در استقلال هم همان بازی‌ها را انجام بدهد.

موسوی در مورد بازی اول استقلال و نیم‌فصل دوم مقابل پیکان گفت: فکر می‌کنم استقلال با توجه به وقت زیادی که در اختیار داشته توانسته در نیم‌فصل نقاط ضعفش را برطرف کند. به نظرم استقلال با توپ پر به مصاف پیکان می‌رود. با این حال پیکان همیشه مقابل استقلال خوب بازی کرده است. در این بازی فکر می‌کنم بیشتر زمین پیکان رقیب استقلال باشد تا خود پیکان. استقلال باید با صلابت به زمین پیکان برود در غیر این صورت پیکان مشکل‌ساز می‌شود. بازیکنان استقلال باید مصمم باشند و از فرصت‌ها استفاده کنند تا پیکان را در زمین خودش شکست دهند.

منبع: فارس
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=221353

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x