تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
1

سوتی شرم‌ آور نتانیاهو هنگام اعطای درجه به رئیس ستاد ارتش +فیلم

  • کد خبر : 220901
  • 26 دی 1397 - 0:50

نخست وزیر رژیم صهیونیستی که کارنامه سنگینی در گاف‌های شرم‌آور دارد، برگ تازه دیگری در این زمینه بر پرونده خود اضافه کرد.

سوتی مفتضحانه نتانیاهو هنگام اعطای درجه به رئیس ستاد ارتش + فیلمبه گزارش«کمال مهر»، بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که تاکنون آلبومی سنگین از سوتی‌های خجالت‌آور در تاریخ به جا گذاشته، این بار با حرکتی دیگر یک برگ به کارنامه گاف‌های خود اضافه کرد.

 


حُسن تماشای آرشیو شاهکارهای نخست‌وزیر پرحاشیه این است که هرگاه قصد دراز کردن پای خود بیشتر از گلیمش را داشته باشد یا زبان به ادعاهای پوشالی باز کند، با به یاد آوردن شیرین‌کاری‌های تاریخی او متوجه خواهیم شد که جز یک لبخند به احوال پریشانش نیاز به واکنش دیگری نیست زیرا آقای نخست‌وزیر معلوم‌الحال بوده و این ویژگی‌اش برای همه مردم جهان آشکار شده است.

سندی دیگر برای اثبات این موضوع که نباید هیچ کدام از حرف‌های بزرگتر از دهان او را جدی را گرفت، در ویدئوی زیر مشهود است. در ادمه سوتی خنده‌دار نتانیاهو هنگام اعطای درجه به رئیس جدید ستاد ارتش رژیم صهیونیستی را تماشا کنید که چگونه نشان نظامی را وارونه روی لباس این شخص نصب می‌کند.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=220901

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x