تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
0

کلمبیایی‌ها انتخاب کی روش را مردود کردند

  • کد خبر : 220855
  • 25 دی 1397 - 15:52

سایت “ال کلمبیا” درباره حضور کارلوس کی روش به عنوان سرمربی آینده این تیم نظرسنجی کرد.

به گزارش گروه ورزشی«کمال مهر» به نقل از سایت ال کلمبیا، درروز‌های اخیر شایعات بسیاری از انتخابکارلوس کی روش به عنوان سرمربی آینده تیم ملی فوتبال کلمبیا به گوش می‌رسد و قرار است تا این سرمربی پس از اتمام کارش در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ همراه با تیم ملی فوتبال ایران راهی قاره آمریکا شود.

سایت کلمبیایی در ادامه نوشت: کی روش مربی مطرحی است و توانسته عناوین جهانی همراه با تیم ملی فوتبال پرتغال به دست آورد. از سویی دیگر، این سرمربی افتضاح فراموش نشدنی را همراه با تیم فوتبال رئال مادرید در سال ۲۰۰۳ میلادی رقم زد. کی روش در حالی که بازیکنان بزرگی همچون زید الدین زیدان، فیگو، کارلوس، ایکر کاسیاس، دیوید بکهام را در اختیار داشت، اما در مسابقات کوپا دل ری و همچنین مسابقات لیگ قهرمانان اروپا نتوانست مقامی را به دست آورد.

در ادامه، اما سایت کلمبیایی به حضور او در تیم ملی فوتبال پرتغال و ایران و صعود به جام جهانی اشاره کرد و همچنین نظرسنجی را برای حضور او با این سوال که آیا کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال کلمبیا باشد؟ در سایت خود قرار داد تا واکنش هواداران این تیم دیده شود.

کلمبیایی ها برای حضور کی روش نظرسنجی به راه انداختند

نکته جالب این است که درصد بیشتری از هواداران تیم ملی فوتبال کلمبیا با حضور او در این تیم مخالف اند و راضی به حضور او نیستند.


 

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=220855

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x