تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
0

حریف ملی پوشان ایران در مرحله حذفی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ کدام تیم است؟

  • کد خبر : 220758
  • 23 دی 1397 - 16:48
حریف ملی پوشان ایران در مرحله حذفی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ کدام تیم است؟

شاگردان کارلوس کی‌روش صعودشان را به مرحله حذفی جام ملت‌های ۲۰۱۹ قطعی کردند و باید در این مرحله به مصاف حریفان بروند.

حریف تیم ملی فوتبال ایران در مرحله حذفی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ کیست؟به گزارش گروه ورزشی«کمال مهر»، تیم ملی فوتبال ایران پس از پیروزی ۲ بر صفر مقابل ویتنام صعودش به مرحله حذفی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات قطعی کرد و باید برای تثبیت صدرنشینی با عراق بازی کند. این مسابقه چهارشنبه هفته جاری و از ساعت ۱۹:۳۰ در دوبی برگزار می‌شود و شاگردان مرد پرتغالی درصدد پیروزی و انتقام سال ۲۰۱۵ هستند.

تیم ملی ایران اگر در گروه چهارم صدرنشین شود، راه آسانتری تا حضور در نیمه نهایی دارد و اگر مقابل عراق شکست بخورد، حریفان قدرتمندی را تا حضور در جمع ۴ تیم برتر در پیش خواهد داشت. طبق قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)، صدرنشین گروه D. باید به مصاف تیم سوم یکی از گروه‌های B. – E. – F. برود که شامل یکی از تیم‌های سوریه، فلسطین، استرالیا، لبنان، کره شمالی، عمان و ترکمنستان است.

در گروه B. اردن با ۶ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و استرالیا با ۳ امتیاز دوم است. سوریه و فلسطین با یک امتیاز سوم و چهارم هستند و در روز پایانی بازی ها، کانگورو‌ها (لقب تیم ملی فوتبال استرالیا) با سوریه دیدار می‌کنند و فلسطین و اردن رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند که شانس حضور یاران عمر السوما و عمر خریبین بیشتر از حریفشان است.

در گروه E، عربستان با ۲ پیروزی مقابل کره شمالی و لبنان صدرنشین است و قطر هم تا دقیقه ۲۵ دو بر صفر از کره پیش است تا شاگردان فلیکس سانچز هم ۶ امتیازی شوند. حالا در آخرین بازی ۲ تیم عربستان و قطر باید برای صدرنشینی به مصاف هم بروند و لبنان و کره شمالی نیز با یکدیگر بازی می‌کنند که شانس حضور لبنان در مرحله حذفی بیشتر است.

رقابت‌های گروه F. همچنان هیجان انگیز است. تیم‌های ژاپن و ازبکستان با یک پیروزی و کسب ۳ امتیاز صدرنشین هستند و ترکمنستان و عمان در رده‌های بعدی قرار دارند که امشب (یکشنبه)، سامورایی‌ها (لقب تیم ملی فوتبال ژاپن) با عمان دیدار می‌کنند و ترکمنستان به مصاف شاگردان کوپر می‌روند که در این گروه هم شانس صعود عمان بیشتر است.

با احتمالات پیش رو، استرالیا سخت‌ترین حریف ایران در یک هشتم نهایی است و ترکمنستان یا عمان بهترین گزینه برای ایران محسوب می‌شوند.


 


انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=220758

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x