تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
0

نماینده مجلسی که آرامگاه پدرش، امامزاده شد!+ تصاویر

  • کد خبر : 220797
  • 23 دی 1397 - 17:20
نماینده مجلسی که آرامگاه پدرش، امامزاده شد!+ تصاویر

تکذیب اوقاف اردبیل در شرایطی است که جستجویی در لیست اماکن و امامزاده های کشور نشان می دهد که در بین اسامی امامزاده های کشور، نام سید عزیز میرزاده پدر حمایت میرزاده نیز وجود دارد و تحت عنوان امامزاده ذکر شده است.

نماینده مجلسی که آرامگاه پدرش، امامزاده شد!+ تصاویر

به گزارش«کمال مهر»؛ ماجرای مقبره پدر میرحمایت میرزاده، نماینده مردم گرمی استان اردبیل در مجلس، به محض این‌که در یکی از شبکه‌های اجتماعی به گوش سایر کاربران رسید، موج واکنش‌ها شروع شد؛ همین موضوع هم باعث شد که میرزاده ترجیح بدهد که گفت‌وگو نکند. او اصرار می‌کرد که از بقیه نماینده‌های استان اردبیل و مردم منطقه‌ای که مقبره پدرش در آن قرار دارد، درباره این موضوع سوال کنیم اما درنهایت حاضر شد چند خطی توضیح بدهد.

میرزاده در این خصوص می گوید: من به‌عنوان پسر آن مرحوم بهتر است درباره‌اش حرف نزنم؛ بروید از مردم منطقه که به ایشان ارادت دارند، بپرسید که ایشان چه کسی بوده و برای چه مردم از جیب خودشان برای مقبره ایشان هزینه و نذر می‌کنند. پدر مرحوم من یک سیدی بوده که مردم او را صاحب کرامت می‌شناختند و برای ایشان احترام زیادی قایل بوده‌اند. پدر مرحومم در همان زمانی که زنده بودند، بسیار مورد احترام بودند و زمانی هم که به رحمت خدا رفتند، این احترام و ارادت باقی ماند و مردم خودشان تصمیم گرفتند که برای ایشان مقبره‌ای بسازند که محل مراجعه خودشان باشد.

 

وی در ادامه می گوید: تمام اینها با پول خود مردم ساخته شده است و خیلی از مردم آن دهات اصلا نمی‌دانند که پسر ایشان نماینده است، خیلی‌ها هم نمی‌دانند که پدر بنده ایشان است. من هیچ اقدامی برای این مسأله نکرده‌ام، حالا ممکن است عده‌ای بگویند پسر چنین سید بزرگواری نباید نماینده مجلس می‌شد، نباید وارد سیاست می‌شد، اینها را می‌پذیرم، اگر اینها جرم است و من به ‌عنوان پسر کوچک آن سید بزرگوار نباید دست به چنین جرمی می‌زدم، می‌پذیرم. بیشتر از این نه کاری از دست من برمی‌آید و نه نقش و تقصیری دارم.

 

در این مسیر البته اوقاف استان اردبیل معتقد است که این مکان آرامگاه است و امامزاده نیست و وجود امامزاده ای به نام پدر یکی از نمایندگان مجلس را تکذیب می کند.

 

تکذیب اوقاف اردبیل اما در شرایطی است که جستجویی در لیست اماکن و امامزاده های کشور نشان می دهد که در بین اسامی امامزاده های کشور، نام سید عزیز میرزاده پدر حمایت میرزاده نیز وجود دارد و تحت عنوان امامزاده ذکر شده است.

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=220797

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x