تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
2

«پایتخت ۶» ساخته می‌شود؟

  • کد خبر : 220605
  • 22 دی 1397 - 0:56
«پایتخت ۶» ساخته می‌شود؟

سیروس مقدم در اختتامیه جشنواره فیلم مردمی عمار از احتمال ساخت سریال «پایتخت ۶» خبر داد.

به گزارش «کمال مهر» سیر‌وس مقدم در اختتامیه نهمین جشنواره مردمی فیلم عمار در خصوص ساخت سری جدید سریال «پایتخت ۶» گفت: به نظر می‌رسد تیم سازنده خواهان ادامه پایتخت نیست، اما واقعا اینگونه نیست. اینجا خیلی از حرف‌ها را نمی‌شود گفت ولی باید اذعان کنم ما هم باید سوژه های خوب پیدا کنیم. موضوعاتی که توقعات مردم را نسبت به پایتخت برآورده کند و بتوان با یک موضوع اجتماعی به سمت شاد کردن مردم رفت.

وی درباره ساخت سری جدید «پایتخت» تصریح کرد: تا الان که اینجا هستم به موضوع و قصه‌ای نرسیدیم، اما محسن تنابنده مملو از سوژه است. ما به اندازه همه مردم ایران قصه داریم و می‌توانیم از آن‌ها استفاده کنیم.

مقدم با بیان اینکه جمع کردن گروه «پایتخت» نیاز به برنامه ریزی دارد، ادامه داد: خوشبختانه «پایتخت» یکی از عوامل وحدت و انسجام فکری آحاد ملت است و اینجا اعلام می‌کنم که اگر به ما دستور ساخت «پایتخت ۶» داده شود ما آمادگی کامل برای جمع شدن دوباره تیم و تولید آن را داریم.

مجید زین‌العابدین مدیر شبکه یک سیما که برای اهدای تقدیرنامه سیروس مقدم به صحنه آمد، گفت: من در اینجا از آقای مقدم برای شروع «پایتخت ۶» دعوت می‌کنم. حتما قاب تلویزیون نیاز مردم را می‌شناسد و امیدواریم هدیه‌ای از درون «پایتخت ۶» نوروز ۹۸ روانه تلویزیون شود.

 

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=220605

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x